کارلوس هرناندس سرمربی جوان اسپانیایی نساجی بعد از برد سه بر یک تیمش مقابل پیکان به سبک یورگن کلوپ در ورزشگاه شهید وطنی شادی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
دومینیک سوبوسلای، خرید جدید لیورپول، شیفته کریستیانو رونالدو و دوست صمیمی ارلینگ هالند بوده ولی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازی در آنفیلد با پیراهن افسانه‌ای استیون جرارد است.
الکسیس مک آلیستر، ستاره جدید لیورپول، در اولین روز از تمرینات پیش فصل حاضر شد و با یورگن کلوپ دیدار کرد.
یورگن کلوپ که به دلیل انتقاد از یک داور محروم شده و در دیدار امروز مقابل استون‌ویلا روی نیمکت تیمش حضور ندارد روی سکوهای آنفیلد بازی را با شرایط ویژه‌ای دنبال می‌کند.
مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.
اتحادیه فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به دلیل صحبتهایی که علیه پل تیرنی، داور دیدار تیمش با تاتنهام داشت، به «رفتار نامناسب» متهم کرد.
لیورپول امشب در آنفیلد میزبان تاتنهام بود و دیدار پرگل و دراماتیک دو تیم در نهایت با پیروزی 4-3 تیم یورگن کلوپ به پایان رسید.
از ژابی آلونسو، اسطوره سابق لیورپول، به عنوان یکی از بخت‌های جدی مربیگری در آنفیلد نام برده می‌شود.
از تصاویر تیم لیورپول که ساعتی پیش از شروع دیدار این تیم مقابل آرسنال در آنفیلد منتشر شده به نظر می‌رسد که داروین نونیز در ترکیب مد نظر یورگن کلوپ قرار ندارد.
خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.
بر اساس قوانین یورگن کلوپ در باشگاه لیورپول دست زدن 6 بازیکن این تیم به تابلوی مشهور "اینجا آنفیلد است" در تونل ورزشگاه خانگی این باشگاه ممنوع شده است.
هواداری که در جریان جشن گل هفتم لیورپول به یونایتد باعث مصدومیت دو بازیکن میزبان شد، به طور مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های لیگ برتر محروم شد.
بعد از مسابقه ی جذاب شب گذشته ی آرسنال و باتوجه به آمار نیمه نخست می شد حدس زد شبی استثنائی در پیش است.
در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد مربیان دو تیم از هواداران‌شان خواستند در جریان مسابقه که در آنفیلد برگزار می‌شود از سر دادن شعار درباره تراژدی‌های مونیخ و هیلزبورو خودداری کنند.
حضور یک پسربچه در زمین چمن آنفیلد پس از پیروزی لیورپول مقابل ولورهمپتون صحنه‌های جالبی رقم زد.
رئال مادرید با عملکرد خیره‌کننده خود چهره‌ای کمتر دیده‌شده از یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد را به یادگار گذاشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش با لیورپول گفت برای یورگن کلوپ و تیمش احترام زیادی قائل است ولی به تیمش اطمینان دارد و پیروزی را از آن چلسی می‌داند.
در شبی که لسترسیتی خیلی زود در آنفیلد از لیورپول پیش افتاد، دو گل به خودی عجیب از مدافع بلژیکی میهمان، نتیجه را به سود شاگردان یورگن کلوپ کرد.
لیورپول با دو گل داروین نونیز به برتری پرگلی برابر ساوتهمپتون در نیمه اول دست یافت.
در دیداری که از هفته چهادهم لیگ انگلستان در جهنم آنفیلد برگزار می شد، در کمال ناباوری این لیدز یونایتد بود که سه امتیاز بازی را دشت کرد.
سرمربی آلمانی لیورپول یک هفته پس از شادی بی‌وقفه مقابل هواداران در آنفیلد، دوباره شرایطی ناخوشایند پیدا کرد.
بعد از یک پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان، یورگن کلوپ آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار بزرگ هفته در آنفیلد را با روحیه بالایی برگزار کرد.
جایگاه باورنکردنی در جدول لیگ برتر، مصدومان پرتعداد و کاهش شدید شانس قهرمانی؛ اینها عواملی است که باعث شده شنونده صحبت‌هایی غیرعادی از یورگن کلوپ باشیم.
لیورپول خیلی زود نشان داد نمی توان نام این تیم از بین مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ