مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
پالما در حضور یکی از دو فوتسالیست ایرانی خود مقابل خاین شکست خورد.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
نارنجی پوشان پایتخت شکست سنگینی در نخستین بازی با سرمربی جدیدشان متحمل شدند.
لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.
اخراج مجید عیدی در ابتدای نیمه دوم شوک بدی به تیم مازیار بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که با اختلاف مناسبی نسبت به تعقیب کنندگانش در صدر جدول رده‌بندی لیگ بیست و دوم قرار داشت، با شکست برابر فولاد در هفته هفدهم موقعیت خود را به خطر انداخت.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
قهرمان جام ملت های آسیا جام جهانی باشکوه و پرخرجش را ترک می کند.
آسیایی‌ها بعد از شکست عجیب ایران مقابل انگلیس، دومین شوک را هم به جام‌جهانی وارد کردند و بعداز شکست غافلگیرکننده آرژانتین توسط عربستان، اینبار توسط ژاپن تیم مدعی آلمان را مغلوب ساختند! قطر آبستن حوادث است
نتایج هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال با شوک تیم های بالای جدولی همراه شد.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی امید‌های جهان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی که در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرده بود در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد
تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان با نتیجه ۳-۱ برابر هورسان رامسر شکست خورد.
هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که صدر جدول به فشرده‌ترین حالت خود در این فصل رسید و چند تیم با قرار گرفتن در امتیاز مساوی خود را در قامت مدعی قهرمانی مطرح کردند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
شوک شکست گرایی در فینال بلگراد؛ سومین طلای کاکو نقره شد! / تقدیم طلا به میزبان باهوش
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
جورجینیو واینالدوم، هافبک رم، به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان درشت نی پا باید چند ماه دور از میادین باشد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در شرایطی به پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید که استقلال فصل بیست و یکم لیگ برتر را بدون شکست و با عنوان قهرمانی به پایان برده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ