اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
برخی می‌گویند که انسان‌های پیش از تاریخ و افرادی که بسیار پیش‌تر از ما زندگی می‌کردند، بسیار بلند قد بوده‌اند. در حالی که این یک فرضیه‌ی کاملا اشتباه است و انسان‌های آن دوران، افراد کوتاه قدی بوده‌اند.
برخی می‌گویند که انسان‌های پیش از تاریخ و افرادی که بسیار پیش‌تر از ما زندگی می‌کردند، بسیار بلند قد بوده‌اند. در حالی که این یک فرضیه‌ی کاملا اشتباه است و انسان‌های آن دوران، افراد کوتاه قدی بوده‌اند.
عدم اعتماد کادر فنی به نیکوگونزالس و انتقال قرضی دوباره او شاید منجر به جدایی این هافبک بااستعداد شود. همان اشتباهی که بارسا یک دهه پیش در مورد تیاگو مرتکب شد.
در یک سوی موافقان، نوشته ظریف را صحیح و منطبق با واقعیات ارزیابی کردند. در سوی دیگر، منتقدان ظریف را به تفسیر اشتباه از تاریخ، نداشتن دانش تاریخی و توصیه به پذیرش ذلت متهم کردند
هفته چهاردهم جی لیگ ژاپن با یک اشتباه عجیب همراه بود.
یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.
16 سال قبل یکی از محرزترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال ایران رقم خورد.
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
گراهام پل، داور سابق فوتبال انگلیس، تاکید کرد که دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر باید مردود اعلام می شد.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
غوش ملت و دولت برای کسانی که معترف به اشتباه خود هستند، همواره باز بوده و الان هم باز است. الان فرصت خوبی است. ما فرض را بر این می‌گذاریم که عده‌ای دچار هیجان شده و اقداماتی انجام داده‌اند که الان نادم هستند. این آمادگی برای پذیرش کسانی که  ابراز ندامت کنند، وجود دارد.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
باشگاه مس رفسنجان به شدت نسبت به داوری دیدار با نساجی مازندران معترض است.
«رأی به محمود احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین اشتباه زندگی من است. البته باز هم تأکید می‌کنم که آن رأی را باید در ظرف زمانی خودش نگاه کرد؛ یعنی اگر تجربه امروز را داشتم حتما به او رأی نمی‌دادم اما اگر بدون تجربه کنونی به آن روزها برگردم، طبیعی است باز هم به او رأی می‌دادم اما در مجموع بله، بزرگ‌ترین خطایم همان بود.»
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد. معاونی که بزرگترین اشتباهش، حذف اداره صادرات به عنوان متولی برگشت ارز حاصل از صادرات بود که در نوع خود خیانتی نابخشودنی به حساب می آید.
بر خلاف شایعات، لئاندرو پاردس دو کارت زرد نگرفته و حضور او در زمین در بازی با هلند قانونی بوده است.
مراکشی‌ها با یک گل باد آورده مقابل کانادا پیش افتاده‌اند و در آستانه صعودی تاریخی قرار دارند.
عبدالله المالکی می‌توانست زننده یکی دیگر از گل‌های تاریخی سعودی‌ها باشد اما نه تنها موفق به این کار نشد که در ادامه اشتباه مهلک او زمینه‌ساز گل دوم لهستان شد.
ملی‌پوش ایران در جام جهانی ۹۸ معتقد است مسائل روحی و روانی و فشاری که روی تیم ملی وجود داشت به اضافه ارنج اشتباه کی‌روش باعث رقم خوردن سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ایران شد.
یک دیپلمات ارشد ایرانی به اظهار نظر وزیر خارجه آلمان مبنی بر این که "تهران در طرف اشتباه تاریخ ایستاده است!" پاسخ داد.
قزوین - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه کسانی که تصور می‌کنند بافت و یا معماری تاریخی مانع توسعه است اشتباه می‌کنند، عنوان کرد: بافت تاریخی نباید مانع توسعه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ