برخی احکام دین مثل دروغ و ربا و دزدی ممکن است از نگاه حاکمان خیلی مهم نباشد، اما موضوعی مثل حجاب شاید بیشتر با حساسیت روبرو شود که به نظر می‌رسد نگاه گزینشی به دین است؛ یعنی چیزی که ایدئولوژی را تقویت کند، مهم است و در سایر موارد اخلاق ذبح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محراب دواسری وزنه‌بردار دسته ۶۱ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جایگاه نخست قرار گرفت.
به بهانه حواشی‌ای که درباره بیرانوند و رفت و بازگشت او به پرسپولیس ایجاد شده نگاهی انداختیم به سریال‌هایی که در این حوزه ساخته شده است.
مجتبی پوربخش استوری جدیدی منتشر کرده که تناقض دارد.
عضو تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل حریف نروژی خود راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب مدال به مصاف نماینده کره جنوبی برود.
وکیل انتخابی مهران سماک، یکی از جان باختگان بندر انزلی، از ارسال پرونده موکل خود به دیوان عالی کشور با اعتراض متهم خبر داد و تاکید کرد که فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی همچنان در بازداشت است.
در هفته جاری تکلیف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با برگزاری بازی های باقی مانده مشخص خواهد شد.
کاله مازندران به عنوان دومین تیم به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.
مهراب قاسم خانی نوشت: پیشنهادم اینه که یه دفترچه راهنما از کسایی و چیزایی که میتونیم نقدشون کنیم، همراه با جملاتی که میتونیم استفاده کنیم منتشر بشه که بتونیم هر وقت نقدی داشتیم به عنوان رفرنس ازش استفاده کنیم که به چیزی متهم نشیم.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی خبر درگذشت حجت الاسلام والمسلمین «سید صادق حکیم» فرزند شهید محراب آیت الله العظمی سید محمد باقر حکیم (رحمهما الله) را اعلام کرد.
در ماه‌ها و سال‌های اخیر نام علیرضا منصوریان تقریبا برای هدایت خیلی از تیم‌های لیگ برتری مطرح شده است.
مهم‌ترین نکته و مهم‌ترین خبر صدور کیفرخواست برای متهم است. عناوین آن عبارت‌اند از «رعایت‌نکردن قانون نحوه به‌کارگیری سلاح منجر به قتل عمد». قانون نحوه به‌کارگیری سلاح شرایط و چگونگی استفاده سلاح از سوی نیرو‌های نظامی را مشخص کرده که قواعد خودش را دارد که حتما باید رعایت شود. در صورت رعایت‌نکردن این قانون بسته به نوع حادثه‌ای که ممکن است بر اثر شلیک رخ بدهد، مجازات‌هایی هم در نظر گرفته می‌شود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هواداران گرگانی متفاوت از همه طرفداران هستند و نمی‌توان جلوی آن‌ها باخت.
در پی درگذشت همسر شهید محراب، آیت الله محمد باقر حکیم، رهبر جریان حکمت ملی پیام تسلیتی صادر کرد.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی با برگزاری دیدارهای هفته هفدهم پیگیری می شود که این هفته فرصتی است برای اینکه مهرام یکی از ۶ باخت خود را جبران کند.
مهران رجبی گفت: بسیاری از همکاران ما دوست دارند مواضع انقلابی، خداپسندانه و وطن دوستانه بگیرند، اما از ترس فواحش و جماعت هوچی، اعلام نظر نمی‌کنند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات این سازمان در ایام اربعین حسینی گفت: بیشترین خدمات امداد و اسکان زائران در مرز مهران ارائه شده است.
وزیر کشور گفت: برگه تردد در مرزهای خرمشهر، مهران و قصر شیرین برای زائران صادر می‌شود.
بانک سپه با راه اندازی باجه سیار در پایانه مرزی مهران برای زائران اربعین حسینی، کارت عابر بانک آنی صادر می کند.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به سفر وزیر کشور به عراق و وعده مسئولان عراقی برای انجام یک سری تعهدات افزود: این تعهدات هنوز عملیاتی نشده و آن شرایط نگران‌کننده هنوز پایدار است، لذا تصمیم گرفتیم که فعلاً زائرانی که هنوز سوار اتوبوس نشدند و بلیط برای آن‌ها برای صادر شده بلیط این زائرین باطل شود و بعداً وجه آن‌ها عودت داده خواهد شد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: ۶۰ درصد تردد‌ها در مرز‌های زمینی، از مهران صورت گرفته، مرز‌های شلمچه و سپس چذابه نیز مرز‌های بعدی پرتردد برای زائران بوده است.
شهرستان مهران در حال حاضر با ۴۸.۵ درجه جزو گرم‌ترین شهر‌های کشور است و پیش‌بینی می‌شود دمای فردای این شهر به ۵۰ درجه برسد.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا به خونش آغشته شود.»
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ