دبیرکل سازمان ملل در اجلاس سران «آ سه آن» گفت: جامعه بین‌الملل در میانمار شکست خورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
جامعه روحانیت مبارز به دنبال دیدار رهبر انقلاب با جمعی از طلاب و مبلغین حوزه‌های علمیه، بیانیه‌ای صادر و بر لزوم گسترش کیفی و کمی تبلیغات دینی و تحقق دغدغه‌های رهبری تاکید کرد.
عشقی گفت: باتوجه به فضای بازار سرمایه و گسترش جامعه سهامداری به ۶۰ میلیون نفر،فعالیت هزار نهاد مالی و... اجرای حاکمیت شرکتی گریزناپذیر است و بدون اجرای آن نمی‌توانیم بازار سالمی داشته باشیم.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
عباس عبدی نوشت: حذف فقر نیازمند جامعه قدرتمند و زیرساخت‌های مناسب مثل نهاد‌های مدنی و اینترنت و... است. تقریبا این دو مورد مهم در دولت جدید با بی‌مهری مواجه و ذیل نگاه امنیتی به حاشیه رانده شده‌اند و این برای آینده کشور و فقرا خطرناک است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حضور و عضویت آحاد مردم در این نهاد خیریه را موجب گسترش و ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی در جامعه اسلامی دانست.
شرایط بیرونی مانند رشد مشکلات اقتصادی و سرخوردگی ناشی از نرسیدن به آرزو‌های عادی، محرک بسیار نیرومندی است که خشونت را در ابعاد و زوایای گوناگون گسترش می‌دهد. از سوی دیگر دامن زدن به تفاوت‌های سیاسی و جناحی و تئوریزه کردن خشونت در اشکال و انواع گوناگون آن در تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما، رسانه‌ها و... یکی از ریشه‌های اصلی گسترش خشونت است.
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.
مشهد ـ نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت ترویج حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان و ایجاد امید در جامعه تأکید کرد.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
مرتضوی با تأکید بر اینکه تأمین اجتماعی، تأمین معاش آبرومندانه را سبب می‌شود، گفت: گسترش آرامش در جامعه، رفع دغدغه‌ها و کاستن سنگ‌اندازی‌ها از رسالت‌های مهم صندوق‌های تأمین اجتماعی است.
دبیرکل سازمان ملل امروز در سخنانی گفت: زنان و دختران در افغانستان از جامعه حذف شده‌اند.
وزیر خارجه سوریه از تحرکات رژیم صهیونیستی در نوسازی تسلیحات هسته ای خود، پرده برداشت و از جامعه جهانی خواست که این رژیم را وادار به تن دادن به معاهده منع گسترش تسلیحات هسته ای کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از موزه عبرت با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد و بیان داشت:فعالیت‌های موزه عبرت برای تبیین حقایق گسترش یابد
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار ارسال کمک های جامعه جهانی به ترکیه و سوریه شد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان "امروز همه هدف دشمنان گسترش فقر در جامعه است و تحریم اقتصادی نسخه فقرسازی جامعه ما بود"، گفت: بر همین اساس ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه ما گسترش دهند و تحریم اقتصادی، نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلاب به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم.
باید توجه داشت که در جامعه سیاست‌زده وقتی که هرگونه اعتراض به اغتشاش تعبیر می‌شود؛ دایره خودی‌ها و حلقه غیر خودی‌ها هر روز در حال گسترش فزآینده است؛ خشونت دو سویه میان نهاد‌های رسمی و جامعه روندی افزایشی دارد؛ بازیگری جدی به عنوان میانجی (واسط) میان حکومت و مردم وجود ندارد؛ جامعه مطالبات فراوان دارد و منفذی برای تحقق آن وجود ندارد؛ صداوسیمای ملی بر ادامه خطا‌های استراتژیک خود اصرار دارد و زمانی که امید به بهبود وضعیت موجود به شدت کاهش پیدا کرده است، این که فریاد به جایی دیگر برود، عادیست.
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
ناسیونالیسم افغان با مدرنیزاسیون غربی و نوآوری‌های فرهنگی شهر محور آن نتوانست در جامعه افغانستان به طور کلی نفوذ و گسترش پیدا کند. در نتیجه، افغانستان از نظر شکلی و نه در ماهیت یک ملت است. استقلال شدید در برابر مهاجمان خارجی نتوانسته مبنای معناداری برای روایت مشترک در مورد هویت ملی فراهم کند.
پزشکیان: جامعه دارد می رود به سمت این که دیگر هیچ مرجعی را به رسمیت نمی شناسد و این بسیار خطرناکتر از قطبی سازی است. به عبارت دیگر محصول قطبی سازی چیزی نیست جز تکه تکه شدن جامعه و در نهایت ایران. جامعه دارای قطب های مختلف و زیاد می شود و به تدریج در آن هرج و مرج گسترش می یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ