یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق بر ضرورت تلاش دولت و نهادهای فرهنگی این کشور برای خنثی کردن پروژه آمریکایی صهیونیستی مبنی بر گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه، تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایالات متحده پروژه نظامی جدیدی را در آستانه آغاز رقابت‌های انتخاباتی کلید زده است که می‌تواند با در خطر قرار گرفتن نیرو‌های این کشور در منطقه، شرایط را برای کاخ سفید سخت‌تر کند؛ بنابراین اساساً این سوال مطرح می‌شود که آیا رئیس‌جمهور ایالات متحده بر تبعات این اقدام واقف است؟
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
پروژه کریدور حمل و نقل بین المللی شمال - جنوب برای روسیه، هند و ایران به یک موضوع فوری تبدیل شده، زیرا به مسکو و تهران کمک می‌کند تا بازار‌های تازه‌ای را توسعه داده و از تحریم‌ها فرار کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش راهکارهای مواجهه با پروژه اسلام هراسی گفت: امروز پشت هر دشمنی‌ با اسلام و مسلمانان ، دست آمریکا و صهیونیسم فعال است.
به نظر می‌رسد که اروپا و آمریکا تمایلی نداشته باشند توافقی با کشوری امضا کنند که حتی به‌طور غیرمستقیم از روسیه حمایت می‌کند؛ بنابراین تا به اینجای کار اینطور به نظر می‌رسد که همکاری‌های نزدیک دفاعی میان ایران و روسیه به یکی از موانع احیای برجام تبدیل شده است.
پروژه خط گاز IP قرار بود تا دسامبر ۲۰۱۴ به پایان برسد و دریافت جریان گاز از ژانویه ۲۰۱۵ شروع شود، اما پاکستان نتوانست خط لوله را از مرز ایران به منطقه «نوابشاه» راه اندازی کند.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این نخستین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این بزرگترین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
من همیشه می‌گویم که مسیر حزب الله از روز اول بر تقوا بنا شده بود، زیرا رهبران بنیان‌گذار جان خود را بر کف دست داشتند، برخی از آن‌ها شهید شدند، برخی از دنیا رفتند و برخی زندگی پربرکت و پر از دستاورد‌هایی داشتند.
آمریکا جایگزین روسیه به عنوان شریک فضایی اروپا در پروژه اکتشافی مریخ می شود.
من نمی‌گویم آمریکایی‌ها که این پروژه را داده بودند به شاه سوءنیت داشتند، نه، بلد نبودند. شرایط ایران را نمی‌دانستند. اصلا موضوع قنات یک موضوع تازه‌ای است برای اروپایی و آمریکایی، قنات نمی‌فهمد چیست. خیلی از مهندسان آب، زراعت و فلاحت حتی مهندسان آگرونومیک، قضیه قنات را نمی‌دانند. - فرانسوی‌ها اتفاقا می‌دانند، چون یک قسمتی در بعضی از کلونی‌های‌شان، الجزیره، دیدند- اصلا قنات نمی‌فهمند یعنی چه؟ تعجب می‌کنند. این سیستم را آمریکایی‌ها نمی‌دانستند. نمی‌گویم سوءنیت داشتند و نتیجه‌اش از بین رفتن صددرصد تولید ایران بود.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ایالات متحده و روسیه می‌توانند به میزان دو برابر افزایش یابند. "هانس کریستنسن" مدیر پروژه اطلاعات هسته‌ای آن فدراسیون می‌گوید در آن صورت هر کشوری می‌تواند به طور چشمگیر و سریعی تعداد تسلیحات هسته‌ای آماده پرتاب خود را ظرف مدت زمان کوتاهی افزایش دهد.
یکی دیگر از مقامات ارشد ارتش آمریکا که روز سه‌شنبه با المانیتور صحبت کرد، گفت که اندازه زرادخانه هواپیماهای بدون سرنشین ایران یکی از نگرانی‌های مهم فرماندهان آمریکایی در منطقه است.
مدیران ارشد تیک تاک و لابی گرهای آنها درباره یک طرح ۱.۵ میلیارد دلاری به نام «پروژه تگزاس» به اعضای کنگره آمریکا، تحلیلگران سازمان های مشاوره، اطلاع رسانی می کنند.
یک مقام بلندپایه آمریکایی که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: دولت مادورو اجازه ندارد هیچ پول نقدی از این پروژه دریافت کند و در اجرای همه تحریم‌هایی که همچنان به قوت خود باقی هستند، تغییری داده نمی‌شود.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
عضو شورای اجرایی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره روند انتخاب رئیس جمهور لبنان پرداخت.
جام جهانی قطر از ۲۹ آبان در قطر برگزار می‌شود. این نخستین میزبانی خاورمیانه از مسابقات جام جهانی است اما رسانه‌های اروپایی و آمریکایی مدعی اند قطر در پروژه های ساخت ورزشگاه‌های این مسابقات جان ۱۵هزارنفر کارگر از کشورهای آسیای شرقی و جنوب آسیا و همچنین آفریقایی‌ها را گرفته است
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
حملات موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق، پیمانکاران آمریکایی را که بر روی پروژه توسعه میدان کار می کنند، وادار به فرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ