نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حضور و عضویت آحاد مردم در این نهاد خیریه را موجب گسترش و ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی در جامعه اسلامی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به ازای هر سال خدمت امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر نیز دو ماه کسر از خدمت لحاظ می‌شود.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: با استقرار پست های ثابت و سیار به زائران مشهدالرضا خدمات رسانی خواهیم کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
رجب طیب اردوغان با اعطای لوح و نشان فداکاری به پیرحسین کولیوند از خدمات سریع و مناسب هلال احمر ایران در عملیات نجات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ترکیه، قدردانی کرد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر امروز در جوار مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.
مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر امروز در جوار مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان خدمات هلال احمر در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کتابخانه ملی، اسناد خدمات هلال احمر در جنگ به کتابخانه ملی سپرده شد.
رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عراق با سرکنسول ایران در کربلا دیدار و پیرامون راهکارهای رفع چالش‌های مراسم اربعین در سال آینده گفت‌وگو کرد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات تیم سحر هلال احمر به مردم زلزله زده خوی آذربایجان غربی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: از روز ۱۷ تا ۲۷ شهریورماه، در مجموع ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۵۴۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه شده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیازمند انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران برپا شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از برگزاری کارگاه بین‌المللی ارائه خدمات سلامت اضطراری در جمعیت‌های انبوه (H.E.L.P) از ۲۴ مهر به مدت ۲ هفته در تهران خبر داد.
رشت- باشگاه ملوان بندر انزلی از نیروهای جمعیت هلال احمر حاضر در بازی با استقلال تهران تقدیر و تجلیل کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ