شاگردان رضا پرکاس در دیدار مقابل چادرملو به تساوی رضایت دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودبار- مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تاکید بر لزوم به کارگیری توان و تخصص داخلی در بخش‌های مختلف گفت: تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است.
فولادسازان بزرگ کشور در طوماری خطاب به دولت و مجلس درباره پیامدهای منفی افزایش دو برابری قیمت گاز صنعت فولاد از جمله توقف سرمایه‌گذاری‌ها در این صنعت و تحمیل خسارت ۲۵ همتی هشدار دادند.
دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به توقف قریب‌الوقوع خطوط تولید خودروسازان هشدار داد و خواستار لغو محدودیت سیستمی تخصیص ارز برای صنعت خودرو شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دلایل توقف تیمش برابر صنعت نفت و تاکید بر اینکه تیمش خسته است، به عبدالله ویسی سرمربی نفت به شدت حمله کرد و گفت: این فرد باید دهانش را ببندد!
دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
مرتضی شاه میرزایی گفت: صنعت نفت و به‌ویژه صنعت پتروشیمی ایران در جایگاهی از نظر پیشرفت وتوسعه قرارد داردکه هیچ‌کس نمی‌تواند جلوپیشرفت را بگیرد ومانع صادرات محصولات پتروشیمی کشور به خارج شود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توقف خانگی برابر ملوان بندرانزلی به مسیر خود در جاده سقوط سرعت بیشتری بخشید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ایران اکنون دغدغه تأمین کاتالیست ندارد زیرا پژوهشگران ایرانی به سمت داخلی‌سازی آن حرکت کردند و خطر توقف تولید به‌دلیل نبود کاتالیست نیست.
رئیس سازمان بورس با انتقاد از «لاتاری ملی» قرعه کشی خودرو گفت: انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
به گفته یک کارشناس ارشد حوزه خودرو با اجرایی شدن حذف قیمت گذاری دستوری و نیز واگذاری سهام تودلی دو شرکت خودروساز با توقف زیان‌های جاری و جبران زیان‌های گذشته می‌توانیم آینده‌ای روشن برای این صنعت تصور کنیم.
«روزنامه جهان صنعت» پس از انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان درباره کشته شدن «کیان پیرفلک» - کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای - که در آن مطلبی از صادق زیباکلام نیز منتشر شده بود، توقیف شد.
رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال بر خلاف توقع هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان روی نیمکت نشست.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
گفته‌می‌شود علت توقیف روزنامه جهان صنعت انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان در باره کشته شدن کیان پیرفلک کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای بوده‌است و در این گزارش مطلبی به نقل از صادق زیباکلام در باره عملکرد نیروی انتظامی آمده‌بود.
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
زنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیات نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دیدار هفته نهم خود برابر تیم های صنعت نفت و پیکان را با پیروزی و تساوی پشت سر گذاشتند.
مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.
تیم فوتبال صنعت نفت در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان بازی برده را باخت. فولاد هم برابر مس رفسنجان به تساوی رسید.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی به تساوی رسید.
سازمان بهداشت جهانی به بزرگسالان توصیه می‌کند روزانه حداقل ۳.۵ گرم پتاسیم و کمتر از ۲ گرم سدیم (پنج گرم نمک) مصرف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ