رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال بر خلاف توقع هواداران در دیدار با صنعت نفت آبادان روی نیمکت نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز عده‌ای از سربازان از موزه ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل آوردند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: برای کسانی که قبل از دوران سربازی دوره مهارت آموزی گذرانده باشند امتیازات ویژه‌ای مثل کسر دو ماه از مدت زمان دوره سربازی دیده شده است.
سمنان- مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: پس از آموزش های مهارتی ضمن خدمت سربازی، سربازان ترخیص شده تا سه سال رصد خواهند شد تا شغل پیدا کنند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه مربوط به واردات خودروهای کارکرده در جلسات شورای نگهبان بررسی شد و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
سربازان دانشجو باید با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی sakha.epolice.ir نسبت به ثبت معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.
اگر واقعاً نگاه آقای ازغدی به مرگ و زندگی همان است که در گفتارش آمده است، چرا به جای ترغیب بچه‌های مردم به شرمساری از زنده بودن، شخص خودش پیشگام پذیرش مرگ نمی‌شود؟ ممکن است بگوید، چون بساط ترور در کشور جمع شده دیگر برای استقبال از مرگ کاری از وی ساخته نیست. این، ولی بهانه است. او اگر همین امروز راهی لبنان شود و با سلاحی در دست از خط مرزی به سوی سربازان اسرائیلی شلیک کند، بدون تردید با مرگ مورد نظر خود روبرو خواهد شد
مشاور مقام معظم رهبری گفت: صدام در آغاز جنگ با شعار «امروز بصره فردا اهواز» به ایران حمله کرد، اما عشایر عرب خوزستان توهم او را به کابوس تبدیل کردند و به جای گل، از سربازانش با گلوله استقبال کردند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، فرآیند معافیت از خدمت برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر را تشریح کرد.
همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
همزمان با حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین؛ سربازان این رژیم در حال فرار هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
سربازان رژیم صهیونیستی شمار زیادی از مردم فلسطین از جمله چندین کودک را ربودند و در چندین بخش از کرانه باختری و در نزدیکی مسجد الاقصی به سمت مردم فلسطین حمله کردند.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
بر اساس طرح اصلاح قانون سربازی، سربازان غایب دوره سربازی کوتاه‌تری خواهند داشت.
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در طرح اصلاح قانون نظام وظیفه عموماً رویکرد ما کاهش مدت خدمت سربازی مشمولان غایب است.
سردار تقی مهری اظهار کرد: در گذشته سربازان غایب این امتیاز را نداشتند که از مزایای کسر خدمت پدر در زمان حضور در جبهه‌های جنگ بهره‌مند شوند.
یک بابانوئل با حضور در جبهه‌های جنگ اوکراین به نیرو‌های ارتش اوکراین گلوله‌های خمپاره هدیه داد تا از آن‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنند. این فرد به همراه یک زن که لباسی شبیه خرگوش عید پاک به تن داشت مورد استقبال نیرو‌های اوکراینی قرار گرفت. بسیاری از نیرو‌ها به از دیدن بابانوئل خوشحال شدند و او حتی موفق شد سوار یک تانک شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: سربازان منقضی خدمت سال‌های ۹۷ به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
تایباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور است.
اضافه شدن رامین رضاییان به جناح راست، باعث خواهد شد تا احتمالا دفاع چپ دفاعی‌تر شود و میلاد محمدی بعد از مدت‌ها به ترکیب اضافه شود.
مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دقایقی پیش در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.
یک فرمانده ارشد نظامی ارتش انگلیس خواستار آمادگی نیروهای نظامی کشورش برای جنگ احتمالی با روسیه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ