دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.
تیم فوتسال زنان پیکان با ارائه یک نمایش دور از انتظار مقابل ملی‌حفاری اهواز شکست خورد تا صدرنشینی شاگردان اردلان به خطر بیفتد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
تیم فوتبال پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان تعداد زیادی از نفرات خود را در اختیار ندارد.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
شاگردان مجتبی حسینی بعد از توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حالا برای یک مسابقه سخت دیگر آماده می شوند.
پیکان در بازی با پرسپولیس هم از بازیکنان جوان پرتعدادی در ترکیب خود استفاده کرد‌.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف سرخپوشان برابر پیکان گفت که از نحوه بازی بازیکنان این تیم تعجب کرده است.
شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند
تیم فوتبال پرسپولیس که صدرنشین رقابتهای لیگ برتر بود و سه تیم را در تعقیب خود می‌دید، در سیزدهمین دیدار خود برابر پیکان متوقف شد تا دو امتیاز حساس را در بدترین موقع از دست بدهد.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر را با تساوی به پایان بردند.
هفته چهاردهم رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال بانوان با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ زنان با پیروزی پیکان در اهواز و توقف پالایش در خانه همراه شد.
هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ زنان با پیروزی پیکان در اهواز و توقف پالایش در خانه همراه شد.
اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان با توقف در برابر پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به روند تساوی‌های خود در این فصل ادامه داد.
تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دیدار هفته نهم خود برابر تیم های صنعت نفت و پیکان را با پیروزی و تساوی پشت سر گذاشتند.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با آلومینیوم به تساوی رسید و گل گهر برابر پیکان پیروز شد.
توقف مجدد استقلال؛ پیکان هم به ساپینتو سواری نداد
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر ایران با توقف خانگی استقلال مقابل پیکان به اتمام رسید.
هفته پنجم مسابقات لیگ برتر ایران با توقف خانگی استقلال مقابل پیکان به اتمام رسید.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ