قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز شنبه اعلام کرد که دولت السودانی سیاست احترام به حاکمیت کشورها را دنبال می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، خرید جدید رئال مادرید، قبل از شروع تمرینات پیش فصل گفتگویی اختصاصی با مارکا انجام داد.
رشیدی کوچی در گفتگو با کافه خبر در خبرآنلاین گفت: «من با واردات آیفون موافقم چرا که وقتی این برند را از بازار خارج می‌کنید، انحصاری برای گوشی‌های هم تراز آیفون در بازار ایران ایجاد می‌کنید.» وی با تاکید بر اینکه نفع اصلی ممنوعیت آیفون به واردکنندگان گوشی سامسونگ می‌رسد، گفت: من سوالی را مطرح کرده‌ام و دنبال جواب هستم . باید روشن شود چه کسانی دو هفته قبل از ممنوعیت واردات آیفون نسبت به ثبت سفارش ِآیفون سیزده اقدام کردند، باید اسامی این افراد روشن شود.»
رشیدی کوچی در گفتگو با کافه خبر در خبرآنلاین گفت: «من با واردات آیفون موافقم چرا که وقتی این برند را از بازار خارج می‌کنید، انحصاری برای گوشی‌های هم تراز آیفون در بازار ایران ایجاد می‌کنید.» وی با تاکید بر اینکه نفع اصلی ممنوعیت آیفون به واردکنندگان گوشی سامسونگ می‌رسد، گفت: من سوالی را مطرح کرده‌ام و دنبال جواب هستم . باید روشن شود چه کسانی دو هفته قبل از ممنوعیت واردات آیفون نسبت به ثبت سفارش ِآیفون سیزده اقدام کردند، باید اسامی این افراد روشن شود.»
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در گفتگو با بین اسپورت از خاطرات سال عجیبی که در پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین پشت سر گذاشته صحبت کرده است.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
نماینده ویژه چین، پیش از سفر به مسکو، در دیدار از بروکسل با مقامات اروپایی گفتگو می‌کند.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
سال‌ها قبل و هنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، قبل از بازی ایران و قطر شایعه تبانی کی‌روش با مسئولان قطری در ایران مطرح شده بود که صحت نداشت و تیم ملی آن بازی را با یک گل برد. علی کفاشیان در بخش‌هایی از گفتگو با ایسنا به این ماجرا پرداخته است.
دن بوون، مشاور بالون استراتوسفر در گفتگو با NPR گفت: «ما آماتور‌ها قبل از ساقط شدن بالون یوکان، در حال تماشای K ۹ YO-۱۵ بودیم که به سمت آلاسکا می‌رفت.»
باید اشتباهات خود را قبول کنیم. اگر عیبی هست، از جوانان بخواهیم راهنمایی‌مان کنند و قبول کنیم و انجام دهیم. جوانان ما فهیم و عاقل و تحصیل کرده هستند. اگر ما واقعاً صادقانه با آنان گفتگو کنیم و انتقادات آنان را بپذیریم و همدلی و هم زبانی با آنان داشته باشیم، این اعتمادسازی شکل می‌گیرد. باید یک فضای شفاف‌تر و میدان وسیع‌تری برای تحرکات همه پیدا شود
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی قبل با رئیس جمهور کوبا دیدار و گفتگو کرد.
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
مدافع ون پارس از عملکرد تیمشان مقابل پرسپولیس دفاع می کند و می گوید از قبل روی این دیدار تمرکز کرده بودند.
گفتگو با خانواده تورج اردلان شهید مدافع امنیت که بعد از شهادت هم فرشته نجات ۱۱ نفر شد.
برکناری به صورت ناگهانی صورت گرفت، زیرا علی صالح آبادی (رئیس سابق) یک روز قبل از برکناری در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت و با خبرنگاران گفتگو و از عملکرد خود و دولت در حوزه ارزی هم دفاع کرد. اگر او می‌دانست یک روز بعد یعنی پنجشنبه از سمتش برکنار می‌شود قطعا نه در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت می‌کرد؛ نه محکم و با لبخند با خبرنگاران صحبت می‌کرد و نه از عملکرد بانک مرکزی دفاع می‌کرد.
رئیس جمهور فرانسه از گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود پیش از برگزاری کنفرانس حمایت از اوکراین در پاریس خبر داد.
گفتگو شاید کمک کند که به راه‌حل نزدیک شویم، اما راه‌حل نیست، یعنی این‌جوری نیست که ما بیاییم گفتگو کنیم و مساله‌ای که در خیابان می‌بینیم، حل شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه قبل از دیدار با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا بعضی از تیم‌های ایران را آنالیز کرده بود، به سوال درباره بازی دوستانه با تیم کشورمان پاسخ شفافی نداد.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در جدیدترین گفتگو با ورزش سه صحبت‌های جالبی در خصوص فوتبال ایران مطرح کرده است.
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»
اتحادیه اروپا اخیرا دو گام در این راستا برداشته است: اول اینکه این سازمان بودجه‌های متعدد خود را در یک ابزار واحد به نام ابزار همسایگی، توسعه و همکاری بین‌‌المللی (NDICI) با ۵/ ۷۹میلیارد یورو برای دوره ۲۰۲۱-۲۰۲۷ ترکیب کرده است و دوم اینکه «تیم اروپا» را راه‌‌اندازی کرده است
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ