سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که روسیه در جریان اقدامات نظامی این کشور در شمال سوریه و عراق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه ارمنستان پس از دیدار با وزیر خارجه اتریش اعلام کرد: زمان ادامه مذاکرات برای عادی‌سازی روابط با ترکیه فرارسیده است.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
در شرایطی که روز گذشته خبری مبنی بر احتمال لغو اردوی خارجی پرسپولیس منتشر شده بود، این تیم با یک روز تاخیر راهی ترکیه خواهد شد.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
رئیس جمهور مصر در پایان ماه میلادی جاری به کشور ترکیه سفر خواهد کرد.
پرداخت مطالبات فصل گذشته، شروع تمرینات و اردوی ترکیه از مصوبات جلسه هیئت مدیره پرسپولیس بود.
معاون وزیر خارجه روسیه زمان و مکان برگزاری نشست صادرات غلات از دریای سیاه را اعلام کرد.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
با پایان یافتن زمان جمع آوری امضا برای کاندیداتوری ریاست جمهور ترکیه، ۴ نامزد ریاست جمهوری این کشور مشخص شدند.
وزیر امور خارجه مصر در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه ای خود گفت که السیسی و اردوغان در مناسب دیدار خواهند کرد.
«مردم ترکیه از زمان وقوع زلزله ویرانگر سال ۱۹۹۹ این کشور تا به امروز، مجموعا چیزی در حدود ۴.۶ میلیارد دلار را به عنوان مالیات زلزله پرداخت کرده اند تا این منابع مالی در زمینه مستحکم سازی خانه‌ها و مقابله با زلزله‌های احتمالی آتی هزینه شوند. حال اردوغان و دولت وی به ویژه پس از وقوع زلزله اخیر ترکیه که با کشته و مجروح شدن هزاران شهروند این کشور همراه شده با این پرسش اساسی رو به رو هستند که حقیقتا این منابعی مالی در طول بیش از دو دهه اخیر در چه حوزه‌هایی هزینه شده اند؟»
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه گفت: در زمان کارداری بنده در ترکیه شاهد بودم که زمانی کسی با لیر کار نمی‌کرد و ساختار اقتصاد این کشور در حال فروپاشی بود. اما مردم لیر را پرچم کشور خود دانستند و دلار خود را به لیر تبدیل کردند.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اغلب دانشجویان در زمان وقوع زلزله به علت تعطیلات یا به ایران بازگشته بودند یا به آنکارا و استانبول سفر کرده بودند و در مناطق زلزله‌زده حضور نداشتند.
فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
ایرنا نوشت: فرزانه فصیحی در زمان زلزله ترکیه در این کشور حضور داشت که رئیس فدراسیون دوومیدانی در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمان ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
وزیر انرژی دولت ترکیه اعلام کرد این کشور قصد دارد به قطب انتقال گاز به اروپا تبدیل شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بنا به نوشته یک رسانه ترک، عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه ممکن به ابتدای سال آینده میلادی موکول شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه بدون اشاره به نقض منشور ملل متحد و قوانین بین المللی در لزوم عدم تعرض به خاک یک کشور مستقل گفت: ترکیه تصمیم‌ گیرنده زمان آغاز عملیات در سوریه است!
«زمان چندانی تا انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در سال ۲۰۲۳ باقی نمانده و "رجب طیب اردوغان" راهی جز حل و فصل سریع مشکلاتش با نظام سیاسی سوریه ندارد.»
تیم ملی والیبال زنان ایران از زمان ورود به شهر قونیه تا امروز (دوشنبه 17 مرداد) سه جلسه تمرین بدنسازی و توپی در این شهر برگزار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ