منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستان مقدس امام حسین(ع) از اقدامات جدید برای آسایش زائرانی خبر داد که به عراق سفر می‌کنند.
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
سوئد در پاسخ به نامه مشترک عراق و سازمان همکاری اسلامی ادعا کرد که دولت این کشور از اقدامات اسلام‌هراسانه حمایت نمی‌کند.
رئیس جمهور عراق بر لزوم توقف اقدامات تحریک‌آمیز و نفرت‌پراکنانه از سوی دولت‌ها و نهادهای غربی تاکید ورزید.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
وزیر خارجه عراق گفت که دولت عراق درصدد مبارزه با انواع تروریسم و تقویت ثبات در مناطق آزاد شده از لوث داعش و بازگرداندن آوارگان است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق از اقدامات مقابله‌ای ایران در مبارزه با مواد مخدر تمجید کرد و گفت: از توسعه همکاری‌ها با پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استقبال می کنیم.
دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد که الاعرجی به دستور محمد شیاع السودانی، نخست وزیر این کشور به منظور بررسی اقدامات انجام شده برای کنترل مرز‌های ایران و عراق راهی سلیمانیه شده است.
رسانه‌های عراقی از فعالیت فاز نخست عمرانی نیروهای مرزبانی عراق در احداث جاده جدید در نوار مرزی با ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برای نصب برج‌های دیده‌بانی و نظارت خبر دادند.
منابع نظامی عراقی از اقدامات جدید برای تقویت نیروی هوایی خود از جمله در اختیار گرفتن جنگنده های پیشرفت فرانسوی خبر دادند.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به افزایش اقدامات مشکوک نیروهای آمریکایی در مرزهای مشترک میان عراق و سوریه هشدار داد.
دبیرکل جنبش النجباء عراق نسبت به تداوم اقدامات خرابکارانه سفیر آمریکا در این کشور هشدار داد.
رئیس جمهور عراق امروز حمایت قوی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش نرخ دلار در این کشور به عمل آورد.
سازمان حشد شعبی عراق با صدور بیانیه از اقدامات خود برای کمک به زلزله زدگان سوری خبر داد.
منابع عراقی از جدیدترین اقدامات مقامات نظامی این کشور در کرکوک خبر دادند.
نخست وزیر عراق از آغاز اقدامات عملی بغداد برای مقابله با تحرکات گروه های تروریستی و تجزیه طلب ساکن عراق علیه ایران و ترکیه خبر داد و گفت که این تحرکات با قانون اساسی عراق منافات دارد.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از کشته شدن ۶ تروریست داعشی در شرق این کشور خبر داد.
رئیس پارلمان عراق از اقدامات پیش روی این کشور برای حفظ حاکمیتش سخن گفت.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت:طرف عراقی با وجود اقدامات متعدد نمی‌تواند پاسخگوی انبوه زائران ما باشد .
فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از بازگشایی مقرهای کنترل (بازرسی) در ۴ گذرگاه مرزی برای تامین امنیت زائران حسینی خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که در راستای تدارکات مربوط به تامین امنیت زائران، هیئت امنیتی عالی عراقی رتبه از مرز خسروی بازدید به عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ