دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: مجازات سلب حیات با توجه به وضعیت و مختصات ایران تعیین شده است.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از رویکرد دوگانه سازوکارهای بین‌المللی در قبال وضعیت حقوق بشر در کشورهای غربی به شدت انتقاد کرد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیرستاد حقوق بشر طی نامه‌‎ای از دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی شد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حکم جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر طبق قوانین و مقررات قضایی ایران و با طی فرایند دادرسی صادر شده است.
دبیر ستاد حقوق بشر به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد و تصویب شورایعالی امنیت ملی افزایش یافت.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
روایت غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر از نقش پیام‌رسان‌های خارجی و رسانه‌های فارسی زبان سعودی و لندنی در اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه ۲ پرونده کیفری در نظام قضایی عراق و نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به این جنایت مفتوح است، افزود: در نظام قضایی ایران پرونده در دادسرای امور بین‌الملل تهران در حال انجام تحقیقات است.
ستاد حقوق بشر در واکنش به ادعاهای نرگس محمدی: هیچ یک از بازداشت شدگان زن مطلبی را درخصوص آزار جنسی در بازدید دبیر ستاد مطرح نکرده اند
غریب آبادی در بازدید از زندان‌های تهران، وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام تحریمی اتحادیه اروپا،گفت:متاسفانه حامیان تروریست ها،ژست حمایت از حقوق بشر به خود گرفته اند.
دبیر ستاد حقوق بشر در بازدید از زندان اوین گفت: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرایم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر ایران، از دستگاه‌های ذیربط خواست تا تحقیقات و بررسی‌های لازم در مورد علت فوت این دختر جوان با دقت و سرعت انجام شود و نتایج آن با شفافیت در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.
واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به ترور یک مدافع حرم
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، خواستار شناسایی و مجازات مقصران و قاصران حادثه آبادان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ