دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر به گزارش شفاهی و اولیه هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب به شورای حقوق بشر واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
روایت غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر از نقش پیام‌رسان‌های خارجی و رسانه‌های فارسی زبان سعودی و لندنی در اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
کاظم غریب‌آبادی اعلام کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تهران با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات درباره نقش شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی در اغتشاشات را آغاز کرد.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
دبیر ستاد حقوق بشر از دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان حدود ۱۰۰ کشور در نیویورک به صورت جمعی و فردی خبر داد.
غریب‌آبادی گفت: اینستاگرام در هفت هفته اخیر میلیون‌ها پست و هزاران صفحه باز کرده است. دستگاه‌های ذیربط در جمهوری اسلامی ایران، تمام مستندات این موضوع را مبنی بر ترویج خشونت، تبلیغ فروش سلاح گرم، تشویق مردم به ریختن در خیابان‌ها و تخریب اموال عمومی و خصوصی جمع آوری کرده اند.
کاظم غریب‌آبادی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بدلیل دخالت و نقش مستقیم آمریکا در اغتشاشات اخیر، مقرر گردید پرونده‌ای حقوقی در دادگستری تهران برای تعیین خسارات تشکیل و رای لازم علیه این کشور صادر شود.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.
کاظم غریب آبادی در خصوص باقر و سیامک نمازی گفت: باقری نمازی بخاطر مسائل پزشکی و درمانی نزدیک به چهار سال است که خارج از زندان و در منزل خود در تهران به سر می‌برد.
کاظم غریب‌آبادی در توییتر نوشت: آمریکا ده‌ها تن از ایرانیان بی‌گناه را به بهانه دور زدن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی‌اش بازداشت کرده است. دو نفر اخر از بازداشت شدگان، آقایان سرهنگ‌پور و عطار کاشانی هستند. همه زندانیان بی‌گناه باید بلافاصله آزاد شوند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی بحث حقوق بشر ابزاری را دستاویز غرب برای فشار بر ایران دانست و گفت: دشمنان از هیچ تلاش و دسیسه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کنند.
غریب آبادی در واکنش به گزارش دبیرکل سازمان ملل، گفت: تکرار ادعاهای بی سند و مدرک علیه ایران، اعتبار سازمان ملل را خدشه دار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ