دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد و تصویب شورایعالی امنیت ملی افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ را مشاهده می‌کنید.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه به منظور بررسی و پیگیری آخرین امور زائران به ریاست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.
روایت یک خبرنگار از دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره‌ ملی شهدای سبزوار و نیشابور با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارش ستاد حقوق بشر درباره حمایت از زندانیان در سال ۱۴۰۰ و ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو نشست نهایی خود پیش ازجلسه ستاد عالی بازیها را با دستور بررسی نهایی وضعیت رشته های کاندید اعزام برگزار کردند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز برگزار شد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت راهکارهای گسترش اجرا و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای کامل طرح توزیع کالا برگ الکترونیک در سراسر کشور را بررسی کردند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور شامل رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش‌های نظام بودجه‌ریزی و انجام نظارت دقیق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
طی احکامی از سوی رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعضای ستاد سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۳ چین منصوب شدند.
طی احکامی از سوی رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اعضای ستاد سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۲۳ چین منصوب شدند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیماتی برای رفع موانع پیش‌روی بانک مرکزی در زمینه اعمال مدیریت و برخورد با پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی اتخاذ کردند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، ظهر یکشنبه، ۱۱ دیماه با مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.
تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و اندیشکده بین المللی کرامت انسانی به امضاء رسید.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن بررسی موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان، مقرر کردند اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند کمیته رصد تورم به منظور رصد و کنترل رشد تورم تشکیل شود.
عصر امروز، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه مشخص شدند.
عصر امروز، اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه مشخص شدند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور ارتقا و بهبود شاخص‌های سرمایه‌گذاری و برای جلوگیری از روند خروج سرمایه از کشور، بسته سیاست‌های جلوگیری از خروج سرمایه از کشور را تصویب کردند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند: قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان، به شکل تدریجی اجرا شود.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ