روایت غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر از نقش پیام‌رسان‌های خارجی و رسانه‌های فارسی زبان سعودی و لندنی در اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه گفت: سواد پیشگیری از بیماری در وزارت بهداشت وجود ندارد، وظیفه حوزه علمیه است که آن را احیا کند و این با احداث بیمارستان‌ها و نام‌گذاری آن‌ها به نام اهل‌بیت (ع) قابل‌حل نیست، اگر وزارت بهداشت فقر دانشی و تخصصی پیدا کرد ما در حوزه علمیه متکفل آن می‌شویم و روایات سلامت را تبلیغ می‌کنیم.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: «اصلاح قانون انتخابات» به رعایت حقوق داوطلبان و مردم کمک می‌کند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه وضعیت فعلی واردات خودرو رضایت بخش نیست، توضیحاتی در مورد تاثیر افزایش دو برابری سود بازرگانی خودروهای وارداتی بر قیمت نهایی محصول ارائه کرد.
دبیر جدید ستاد امر به معروف گفت: گروهی کارشناس در گوشه‌ای نشسته و بر اساس مصادیق جرم، از نگاه جرم شناسی به موضوع نگاه کرده و مصادیق بی حجابی، بدحجابی و کشف حجاب را فقط با جرم تشخیص داده اند در حالی که اگر برداشت‌های اجتماعی و فقهی را درنظر می‌گرفتند، بسیار موثر بود.
دامغان- دبیر ستاد کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، با بیان اینکه ۲۵ هزار طلبه در مدارس کشور فعالیت دارند،گفت:نظرسنجی از رضایت مندی از اجرای طرح امین در مدرسه‌ها در حال اجرا است.
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر نوشت: اگر رعایت احکام دین بر ما واجب است، همه آن‌ها بر ما واجب است. امروز به صراحت، ولی جامعه اسلامی بر عدم دو قطبی سازی تاکید می‌کنند و این بر شما فرض می‌کند که حتی اگر وحدت و عدم دو قطبی سازی را هم ارزش دیگر فروع دینی میدانید به آن اهمیت ویژه دهید.
رها کردن یک فریضه لازم مثل رعایت آداب جلسه به خاطر یک امر مستحب، کار پسندیده‌ای است؟ کدام از یک بزرگان چنین توصیه‌ای به شما کرده است؟
دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد در دولت سیزدهم بمانم، نهایی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و زمانی که این قانون به تصویب مجلس رسید، استعفای خود را مطرح کردم؛ چرا که تصورم بر این بود که نهایی‌سازی این قانون از رسالت‌های من است، ضمن آنکه یکی از بزرگترین افتخارات مجلس شورای اسلامی، تصویب این قانون خواهد بود.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
روایت دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۳ آبان از مسمومیت خود در این گزارش مشاهده می‌کنید.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در ۳ روز تعطیل اخیر ایران یا امروز که دبی تعطیل بود نرخ درهم را با نرخ سازی بالا می‌بردند!
قم - ۱۷ دانش آموز و یکی از معلمان دبیرستان دخترانه فاطمیه قم روز دوشنبه برای دومین بار در هفته جاری دچار مسمومیت و راهی بیمارستان شدند.
دبیر شورای نگهبان گفت: بهمن‌ماه، فرصتی مغتنم برای روایت صحیح تاریخ انقلاب است و این کار هم باعث می‌شود نسل جوان با ماهیت، دلایل شکل‌گیری و عوامل پیروزی انقلاب آشنا شوند.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: باید برای مقابله با اخبار جعلی و روایت های دروغ علیه کشور، نسبت به هدایت تیم های تولید محتوا به صورت منطقه ای با راهبری ملی اقدام شود.
بچه‌های بخش خارجی وزارت اطلاعات گفتند که نمی‌شود در دبی قرار گذاشت. بهتر است در مالزی قرار بگذاریم. احمد رفت مالزی، با آن‌ها دیدار کرد و اطلاعاتش را داد.
در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا ۶ روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با روایتی از اتفاقات یک شنبه شب دانشگاه شریف، از نحوه مواجهه نیروهای امنیتی با دانشجویان انتقاد کرد.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
روایت محمدجواد هاشمی نژاد دبیر بنیاد هابیلیان، از جریمه ۵۰ دلار برای حمله به دیپلمات ایرانی در استرالیا را مشاهده می‌کنید.
دبیر ستاد امر به معروف با تایید رسمی خبر جریمه بانوان بدحجاب گفت: اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه می‌شود!
دبیر ستاد نهی از منکر گفت: آقازاده‌ای که از خارج می‌آید و رعایت پوشش نمی‌کند گشت ارشاد با او هم برخورد کند تا مردم ببینند فرقی بین افراد نیست.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
اثر گاس ون سنت بازنمایی کشتار در مدارس به ویژه کشتار در دبیرستان کلمباین است که ایالات متحده را تکان داد، ولی باز هم نتوانست خرید و فروش سلاح را در این کشور محدود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ