دبیر ستاد حقوق بشر برای حضور در نشست‌های کمیته سوم مجمع عمومی و رایزنی‌های دو و چندجانبه عازم نیویورک شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به منظور پیگیری توافقات دو و چند جانبه سال گذشته هیئتی به سرپرستی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار امروز عازم بغداد می‌شود.
دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی گفت: آفریقا معادن و منابع طبیعی و مخازن بکری دارد. کشورهای بزرگی مثل چین در آفریقا سرمایه‌گذاری کردند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: در ستاد خدمات سفر درباره موضوعات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات کم بهره به سفرهای خانوادگی تا اقامت رایگان در بوم گردی‌ها تصمیم گیری شده است.
دفتر دبیر شورای امنیت ارمنستان از سفر این مقام ایروان به آمریکا و دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین گفت: کمیته ویژه برای بهبود وضعیت تامین ناوگان برای سفر زائران اربعین تشکیل خواهد شد.
در پی سفر دوباره پیتر باچا به ایران و بازدید از کمپ تیم‌های ملی، سفر تیم‌های ملی کشتی ایران به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان رایگان شد.
اصفهان-دبیر هفته فرهنگی اصفهان از برگزاری نشست «سفر در رسانه» با هدف ارتقای مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه گردشگری اصفهان خبرداد.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: در تعطیلات عید فطر تعداد ۷۹۳ هزار و ۴۰۴ زائر در مشهد به شایستگی میزبانی شدند که این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه توزیع زمانی و مکانی سفر نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، بر اطلاع‌رسانی تغییرات جوی به مسافران تاکید کرد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه از امروز عصر شاهد شروع یک موج سفر جدید خواهیم بود، گفت: امروز بعدازظهر اطلاعیه جدید ستاد در مورد مقاصد سفر جایگزین اعلام خواهد شد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همزمان با تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی استان‌ها و شهرها، دبیر ستاد خدمات سفر، شهرهایی را که خلوت‌تر هستند، به عنوان مقصدِ سفر جایگزین و مکمل در نوروز ۱۴۰۲، پیشنهاد کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ترک تهران گفت: نگاه دولت سیزدهم به همکاری‌های منطقه‌ای که در چارچوب دیپلماسی همسایگی در حال پیگیری می‌باشد، ایجاد «منطقه قوی» است.
دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با الجزیره گفت که سفر هفته پیش وی به تهران بسیار حائز اهمیت بوده است.
دبیر ستاد سفر کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و حجم قابل توجه سفرها به ویژه در نیمه جنوبی کشور، ستادهای اجرایی خدمات سفر ۳۱ استان با هدف تامین مراکز اقامتی و پذیرایی آماده‌باش هستند.
رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم از زئران رضوی در نوروز ۱۴۰۲ میزبانی متفاوتی داشته باشیم.
رییس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم‌ملی آزاد در جام‌جهانی ۲۰۲۲ آمریکا را نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم ملی آزاد در جام‌جهانی 2022 آمریکا را نخواهد داشت.
احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب امروز یکشنبه عازم الجزایر شد.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح چهارشنبه نهم شهریورماه نیز اعلام کرد که امکان رسمی تردد زائران اربعین از مرزهای زمینی فراهم شده و زائران می‌توانند از طریق مرزهای زمینی به عراق تردد کنند.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از تدارک و برنامه‌ریزی خراسان رضوی برای استقبال از زائرین پیاده در دهه آخر صفر خبر داد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ