توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
«مارجی ولما بارفیلد» ۵۳ ساله یکی دیگر از قاتلان سریالی است که در طول چند سال متوالی، مادرش و هفت نفر از همسرانش را در شهر لومبرتون واقع در شمال کالیفرنیا به قتل رساند. او چهار نفر از همسرانش را هنگامی که در خواب بودند به قتل رساند؛ به این ترتیب که با به آتش کشیدن تختخواب وانمود می‌کرد که آن‌ها در حال سیگار کشیدن به خواب رفته‌اند و تخت آتش گرفته است.
پسر خانواده ابتدا سعی داشت با داستانسرایی‌هایش خود را در ماجرای قتل پدرش بی‌گناه بداند و این در حالی بود که ادعا‌های مرد جوان و همسرش با هم تناقض داشت و همین کافی بود تا راز این جنایت خانوادگی فاش شود.
متهم به آتش‌افروزی منجر به قتل، برادر الهام به نام (م. الف) ۳۶ ساله است که به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری دست به اقدام مرگبار زده است. پدر آن‌ها به تازگی به رحمت خدا رفته است. در حال حاضر متهم که خود نیز در جریان آتش‌سوزی صدمه دیده است در بیمارستان سوانح سوختی شهید مطهری تحت مداوا قرار دارد و بعد از ترخیص از بیمارستان بازجویی از او برای روشن شدن راز ماجرا آغاز خواهد شد.
خزعلی گفت: اگر کسی آتش به اختیار را در سخنان رهبری می‌بیند از طرف دیگر باید کار با برنامه و باقاعده را نیز در سخنان ایشان ببیند و این بدین معناست که آتش به اختیار بودن، بی‌برنامه بودن نیست. در حقیقت آتش به اختیار بودن، داشتن برنامه و اقدام براساس آن بدون منتظر اقدام دیگران بودن است، اما در عین حال این برنامه باید منسجم باشد و با سیاست‌های کلان نظام و برنامه‌های دولت در تعارض نبوده و مکمل آن باشد.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق جزئی در یک دفتر فروش موبایل در محدوده خیابان جمهوری اسلامی خبر داد.
عسکری با ذکر اینکه ابعاد این ماجرا هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: برای شناسایی عاملان این حادثه تلخ، به‌جد از مسئولان مربوطه شهرستانی پیگیر هستیم.
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
قم- سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به دلیل خطای انسانی صورت گرفته در یک تماس تلفنی اعلام حریق و عدم اعزام نیرو به محل حادثه در بار دوم به پرداخت غرامت محکوم شد.
اعتماد نوشت: در یک سوی ماجرا رسانه‌های حاکمیتی مانند فارس، تسنیم، ایرنا و مشرق‌نیوز قرار داشتند که اعلام کردند این رخداد حادثه‌ای تروریستی است که توسط داعش برنامه‌ریزی شده است و در نقطه مقابل زینب مولایی راد، مادر کیان و شاهد عینی ماجرا که اعلام می‌کند ماموران به سمت آن‌ها آتش گشوده‌اند.
روایت شاهدان عینی از آتش‌گرفتن خودروی یک اغتشاشگر در قرچک را در این فیلم مشاهده می‌ کنید.
ضد و نقیض گویی هاست که افکار عمومی جریحه دار شده را جریحه دارتر می کند و بنزین بر روی آتش اعتراضات می پاشد.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
ظهر شانزدهم مهرماه بود که خبر آتش زدن پایگاه پلیس در بازار تهران از سوی اغتشاشگران به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما اصل ماجرا چه بود؟
زن ۵۲ ساله گفت: پسر بزرگم چند شب قبل به منزل من آمد و شروع به مشاجره و ناسزاگویی کرد، اما وقتی دید که من زیر بار نمی‌روم و پول بیشتری به او نمی‌دهم، ناگهان بطری بنزین را برداشت تا مرا آتش بزند. من هم که به شدت ترسیده بودم وحشت‌زده به داخل کوچه دویدم و جیغ‌زنان از همسایگان کمک خواستم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از همسری که با کارش ازدواج کرده بود/ وحشت در پشت بام!/ انفجار پاور بانک خانه را به آتش کشید/ کلاهبرداران اعزام به سفر زیارتی به چنگ پلیس افتادند/ ردپای زن آشنا در قتل مهندس میانسال/ ماجرای باند مخوف زورگیری از گردشگران/ بخشیدن مهریه برای نجات برادر از قصاص/ تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه
وحید یامین پور نوشت: مَثل دشمنان ما، چون عقربی است که در محاصره آتش خود را نیش می‌زند. ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است.
شرکت سپرده گذاری زیرساخت های لازم برای تعیین تکلیف سودهای سنواتی سهامداران را آماده کرده به زودی امکان پرداخت آن به سهامداران مربوطه میسر خواهد شد بنابراین از تمامی سهامدارانی که تاکنون اقدام به سجامی شدن نکردند درخواست می‌شود هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام و مراحل تکمیل احراز هویت خود را انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ