اولین بانوی لژیونر دوچرخه سواری ایران پس از کسب موفقیت در بخش جاده بازیهای کشورهای اسلامی از مصائب و مشکلات این رشته و آرزوهایش برای تصاحب مدال و حضور در المپیک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جایگاه مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در این باشگاه باعث شده که صحبت درباره کنار گذاشتن او دشوار باشد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است جوانان خوبی در این تیم هستند.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، اعلام کرد که بازوبند کاپیتانی این تیم رسما در اختیار لیونل مسی قرار می‌گیرد.
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که ارسال تسلیحات نظامی آمریکا به اوکراین تنها به مرگ انسان‌های بیشتر منجر می‌شود.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، حاضر نشد جانشین لیونل مسی در بازی دوستانه فردا برابر اندونزی را اعلام کند چرا که معتقد است این فشار روی بازیکن را چندین برابر خواهد کرد.
یک پروسه دو ساله در نهایت به حسرت ملوان برای بازگشت پایان داد اما اکنون اوضاع به شکل خطرناکی برای این تیم پیش می‌رود.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.
شیر‌ها حیوانات انفرادی نیستند. آن‌ها تمایل دارند گروهی در کنار هم زندگی کنند و سفر کنند. به طور معمول، یک گروه متشکل از ۳ تا ۱۲ ماده بالغ و توله‌های آن‌ها و همراه با یک یا چند شیر نر است. شیر‌های نر از ماده‌ها در مقابل نر‌های دیگر دفاع می‌کنند. البته هر چند سال یکبار گله نر‌های دیگر را از گروه بیرون می‌کنند و توله‌ها را می‌کشند.
الکسیا پوتیاس، ستاره تیم زنان بارسلونا، می‌گوید با لیونل مسی دیدار داشته اما چیزی درباره بازگشت احتمالی‌اش به این باشگاه نپرسیده است.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ستایش عزم و اراده سرمربی این تیم می‌گوید در دوران تن‌هاخ بر خلاف مربیان پیشین همه بازیکنان یونایتد به دنبال گل نخوردن در تک‌تک بازیها هستند.
پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو یک آدم هیجانی و احساساتی است و‌‌ به سختی می توان او را کنترل کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در جریان بازی شب گذشته تیمش برابر فیورنتینا با یکی از هواداران درگیری لفظی پیدا کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه هیچ چیز در مسیر مولدسازی، محرمانه نیست، گفت: عملکرد صفر مولدسازی در گذشته بیانگر این است که کسی تاکنون در کشور جرأت و جسارت مولدسازی را نداشته است.
آن دسته از هوادارانی که فصل گذشته هشتگ استعفای کادرفنی مخصوصا سرمربی پرسپولیس را بابت نایب‌قهرمانی ترند کردند، امروز بیشتر از همه متوجه اشتباه خودشان شدند. این روز‌ها که سرخ‌ها بعد از یک نیم‌فصل پر فرازونشیب با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله‌ای ۵ امتیازی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های خود در صدر جدول قرار دارند.
آندریس نوپرت، سنگربان هلند در دیدار مقابل سنگال‌، از سرمربی‌اش به دلیل اینکه ریسک کرده و به او در اولین بازی جام جهانی بازی داده تشکر کرد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی معلمان بسیار زیاد بود و کسی جرأت نداشت در این زمینه ورود کند ولی ما موفق شدیم.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز روز گذشته پس از پیروزی 11 بر صفر تیمش اصلا حال خوبی نداشت.
هافبک نساجی مازندران می گوید صد در صد رویش پنالتی صورت گرفته ولی داور آن را نادیده گرفته است.
استوری عجیب لوکادیا: جرات ندارید زیرسوالم ببرید!
ایرانسل با جدیدترین راهکارهای سازمانی و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، در نمایشگاه شهر هوشمند حضور دارد.
نماینده و عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس ششم درباره افرادی که خودشان را انقلابی می نامند و اکنون دولت را در اختیار دارند، گفت: آقایان انقلابی مگر قرار است علیه مردم فقیر کشور انقلاب کنید که دست بردار نیستید؟! ما یکبار انقلاب کردیم و آن هم علیه شاه بود! آقایان از خواب بیدار شوید انقلاب تمام شد! در جمهوری اسلامی قرار است علیه کی انقلاب کنید؟! به ما بگویید که ما هم پشت سر شما علیه همان شخصی که شما می‌گویید انقلاب کنیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ