وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ زنان تهران عصر یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در رشته‌های دومیدانی، پرتاب با نیزه و پرش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس مصوبه دولت ساعت کار تمام دستگاه‌‌‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌‌‌ها و به طور کلی همه نهادهای عمومی و مراکز کار و فعالیت به جز بخش خصوصی در فاصله نیمه خرداد تا نیمه شهریور ۶ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.
شورای هماهنگی بانک‌ها، ساعت کاری بانک‌ها از نیمه خرداد تا نیمه شهریور امسال را اعلام کرد.
سخنان امام خمینی در روز عاشورا، برای رژیم غیر قابل تحمل بود، همانروز دستور دستگیری امام و همراهان امام صادر شد.  ساواک و شهربانی تعداد زیادی از یاران امام را در ۱۴ خرداد دستگیرکردند ودر ساعت سه نیمه شب  پانزده خرداد، با ریختن صدها کماندوی اعزامی از مرکز، منزل امام را محاصره و به منزل وارد شده ایشان را درحالی که مشغول نماز شب بود، دستگیر کرده،  به تهران منتقل ودر بازداشتگاه باشگاه افسران زندانی کردند،
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
دور جدید تمرینات تیم سایپا از نیمه دوم خرداد ماه با تست گیری از بازیکنان زیر 23 سال آغاز می شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه برنامه هفتم روز گذشته نهایی شد، اما به دلیل دریافت نامه رئیس مجلس و بررسی نکات مد نظر وی در خصوص برنامه هفتم، این لایحه ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می‌شود. ­
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
از روز شنبه تا سه‌شنبه (۶ تا ۹ خرداد) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود.
پیش از این باشگاه نساجی مازندران به عنوان تنها تیم غیر تهرانی حاضر در نیمه نهایی جام حذفی به صورت مکتوب و رسمی اعلام کرد که در صورت صعود به فینال با برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی موافق است.
از فردا تا روز شنبه (۴ تا ۶ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان گاهی رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
استقلال سوم خرداد در نیمه نهایی جام حذفی و در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود.
استقلال – نساجی در نیمه نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی. مسابقه ای که پیش بینی می شود دوم یا سوم خرداد برگزار شود.
همه منتظر قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی هستند، جامی مهم برای دو تیم بزرگ پایتخت .
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
گمرک ایران موضوع استمهال خروج موقت تریلر و نیمه تریلر های فاقد شماره انتظامی تا پایان خرداد ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد. در همان روز ۲۴ اقتصاددان به او نامه نوشتند.
۲۸ خرداد سال ۱۳۹۹ حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد. در همان روز ۲۴ اقتصاددان به او نامه نوشتند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب سدهای پنج گانه تهران در روزهای اخیر خبرداد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: درخصوص معامله رمز ارزها در بورس ایران پیشنهاداتی ارائه شده است، مبنی بر اینکه رمزارزهایی که در داخل کشور تولید شدند در قالب صندوق سرمایه گذاری معامله شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ