هندبالیست نوجوان ایران که در صدر برترین گلزنان رقابت‌های جهانی قرار دارد، از عشق خود به هندبال می گوید و معتقد است حضور زنان در این سطح از مسابقات جهانی یک رویا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه راکعی نوشت: بازگشت گشت‌ارشاد به خیابان‌ها مشکوک و نوعی حاشیه‌افکنی در مسیر عادی و روتین کشور است.
حسن یونسی، وکیل دادگستری در توییتر خود از آزادی فاطمه حسنی خبر داد.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته فاطمه صادقی کاتا رو کشورمان جواز حضور در بازیهای ساحلی را کسب کرد.
مهاجرت روحانی به آلمان و درخواست پناهندگی دادن به این کشور در ادامه سریال مهاجرت ورزشکاران ایرانی صورت می‌گیرد که به طرز ناباورانه‌ای در ماه‌های اخیر شیب صعودی به خود گرفته است. فاطمه روحانی هم ظاهرا به دلیل موضوعات سیاسی از ایران رفته و درخواست پناهندگی داده است.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عصمت توکلی، مادر شهیدان والامقام محمدامین، فاطمه و مریم خیراله‌نژاد را به مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه خانواده مکرم این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان 15 بازیکن را به هفتمین مرحله تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رویدادهای پیش رو دعوت کرد.
دختر وزنه‌بردار ایران در دسته ۶۴ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی موفق به کسب مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد.
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
قهرمانان ۱۰ وزن مسابقات وزنه‌برداری زنان ایران مشخص شدند و فاطمه یوسفی قوی‌ترین زن ایران شد.
رضایی عفونت شدید و بالا بودن کراتین خون را علت مرگ دختر خود بنا بر تشخیص پزشکان یاد کرد و گفت: درد و عفونت دختر من از درد پا شروع شد تا اینکه ظهر فردای آن روز با دل درد و استفراغ و تب همراه شد و بعد از این علائم دخترم را به بیمارستان بردیم.
فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت: ۲ ماه قبل از فوت پدر، هشدار‌هایی نسبت به احتمال «ترور» ایشان دریافت کردم؛ پرونده فوت پدر را علی‌رغم ابهامات مختومه کردند.
فاطمه برمکی به عنوان بهترین کوراش‌کار زن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.
فاطمه محمدخانی سرمربی نام آشنای هندبال ایران، هدایت فولاد هرمزگان را برعهده گرفت.
روز گذشته فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوین با خانواده‌اش ملاقات کرد.
روز گذشته فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اوین با خانواده‌اش ملاقات کرد.
شاگردان مریم ایراندوست در تیم سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان با ۵ گل از سد زارع باتری سنندج گذشت. فاطمه عادلی در این بازی هتریک کرد. اما حرکت او بعداز زدن یکی از گل‌ها سوژه‌ رسانه ها و کاربران اینترنت شد
پژوهشگر سیاسی و فعال حقوق زنان گفت: زن‌بیزاری در همه جای سیستم مشهود است و به بخشی از نظام تبدیل شده است.
جدیدترین دیوارنگاره میدان، ولی عصر با شعار «زنان سرزمین من ایران» که بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم مهرماه رونمایی شده بود، بعد از اعتراض‌هایی گسترده تغییر کرد. تصاویر چهره‌هایی مانند سیمین دانشور، پروین اعتصامی، فاطمه معتمد‌آریا، مریلا زارعی، پروانه کاظمی، مینو محرز، توران میرهادی، ایران درودی، مریم میرزاخانی، فروغ فرخزاد، ژاله علو و... در این دیوارنگاره دیده می‌شدند.
ملی پوش وزنه برداری دسته ۶۴ کیلوگرم کشورمان در گروه A رقابتهای قهرمانی آسیا در رده پنجم قرار گرفت.
یک منبع مطلع از دستگیری فاطمه سپهری از دعوت‌کنندگان به آشوب و اغتشاش علی‌رغم تذکرهای پیاپی خبر داد.
فاطمه مريخ و الناز يارمحمد دو بازيكن تيم ملى هندبال زنان در بين برترين هاى دنيا قرار گرفتند.
فاطمه مریخ بهترین بازیکن دیدار تیم های هندبال دختران ایران و رومانی شد.
فرمود فاطمه مهین بانوی زنان در دو جهان است. فرمود فاطمه پاره ی تن من است. فرمود او جان و دل من است که در سینه قرار دارد. فرمود او نور چشم و میوه ی دل من است. فرمود و هر کس او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ