کارل هاینتس رومنیگه، نایب‌رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از رسوایی مالی باشگاه یوونتوس شگفت‌زده شده و مشکلات این تیم را ناشی از همراه شدن با ایده سوپرلیگ می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
رسانه قبرسی در خبر جدیدی نوشته است که استقلال برای حفظ یامگا کار سختی دارد چرا که ساپینتو و مدیربرنامه های کوین، قصد دارند او را به قبرس ببرند.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی نوشت که پیش‌بینی می‌شود آمریکا به زودی کار تخلیه نفت از یک نفتکش ایرانی را که پیشتر توقیف کرده بود، آغاز کند. این کشتی در حال حاضر، در سواحل تگزاس لنگر انداخته است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است و شرکت نفت در تامین تراشه برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است.
یک نشریه فرانسوی مدعی شد پپ گواردیولا با نیمار تماس گرفته و انتشار این خبر، شایعات درباره احتمال انتقال ستاره برزیلی به منچسترسیتی را پررنگ‌تر کرده است.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نشده‌اند و حداقل دو هفته زمان برای بارگذاری اسناد وجود دارد.
در شرایطی که ۹ ماه از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گذرد، او تقریبا در هر ماه ادعایی را درباره درآمدزایی و مذاکره با فیفا برای دریافت پول‌های بلوکه شده مطرح کرده است.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان مدعی شد که نیروهایش به طور تقریبی بر کل خارطوم و شهر ام‎درمان سیطره دارند.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
کارل فراچ دوباره با مطرح کردن ادعای تخت بودن زمین جنجال به پا کرد. او پیش از این نیز با جعلی خواندن عکس‌های ناسا، مدعی شده بود که ما بر زمین تخت زندگی می‌کنیم نه یک کره آسمانی.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر درستی داده‌های این وزارتخانه در خصوص ایجاد ۱ میلیون شغل گفت: در ستاد وزارت کار و ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند.
تیم داوری مسابقه خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا ادعا کرده که بعد از انجام تعویض به بازیکن خلیج فارس کارت قرمز داده شده است.
جورج هیوارد، کارمند سابق فیسبوک، مدعی شده که فیسبوک و پیام‌رسان آن توانایی تخلیه عمدی باتری گوشی‌های هوشمند کاربران خود را دارند. این فرآیند که به آن «تست منفی» گفته می‌شود، شرکت‌های فناوری را قادر می‌سازد تا به طور مخفیانه باتری‌های تلفن کاربر را خالی کنند تا ویژگی‌های یک برنامه را آزمایش کنند.
سرجی روبرتو، بازیکن بارسلونا، معتقد است که متئو لاهوز فراموش کرده بود که جوردی آلبا کارت دارد و مجبور به اخراج او شد.
در فرانسه ادعا کرده اند که به احتمال زیاد پی اس جی به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نخواهد کرد.
فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که ورزشگاه‌های بصره برای میزبانی از جام خلیج فارس آماده است.
کارلو آنچلوتی طبق ادعای مارکا و آاس به قراردادش با رئال پایبند است و تمایلی برای هدایت تیم ملی برزیل ندارد.
یک سال و نیم پس از رفتن از بایرن مونیخ، کارل هاینس رومینیگه در آستانه بازگشت به این باشگاه است.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
حسن مرادی‌فرد معتقد است سروش رفیعی باید را تکلی که روی پای او انجام داد کارت زرد اول را می‌گرفت و پس از آن هم از زمین بازی اخراج می‌شد.
ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ