تبریز- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علت وجود مشکلات معیشتی فعلی در کشور تورم انباشته طی سال های گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
سخنگوی صنعت برق گفت: خوشبختانه تا کنون خاموشی ای ناشی از کمبود برق وجود نداشته حتی مصرف برق دیروز نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
نفت بیشترین تأثیر را بر رشد اقتصادی از طریق افزایش بهره‌وری عوامل تولید در سال ۱۴۰۱ داشته است به طوریکه رشد ارزش‌افزوده در گروه‌های دیگر به مراتب کمتر از رشد بخش نفت بوده است.
با وجود اینکه دمای ۵۰ درجه به بالا به سلامت صدمه می‌زند قانون مستقیمی در زمینه اعلام تعطیلی در دمای بالای ۵۰ درجه مشخص نشده است.
مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره علت کمبود شکر در بازار گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه شکر و کالاهای دیگری وجود ندارد.
امروزه جهان به علت وجود مشکلات زیادی که در تامین انرژی وجود دارد، به سمت راه‌های جدید تولید انرژی از جمله ساخت نیروگاه‌های کوچک هسته‌ای حرکت می‌کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت کند.
رییس اتاق ایران و چین گفت: وقوع ابرتورم در اقتصاد ایران به علت داشتن ظرفیت‌ها و امکانات متعدد اقتصادی منتفی است.
وجود جوش روی گونه‌های چپ و راست صورت دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به عدم تعادل هورمونی، مشکلات ریوی، مشکلات قلبی و مشکلات معده اشاره کرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در برهه ای که تحریم ها وجود دارد نمی توان با راه حل های گذشته نرخ ارز را کنترل کرد و باید به فکر راه های جدید برای کنترل نرخ ارز باشیم.
ادسون تاوارس به علت مشکلات به وجود آمده در ثبت قرارداد، نمی‌تواند از بازیکنان خارجی‌اش استفاده کند.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید، اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ معاصر و مطالعات جنگ در رابطه با لو رفتن عملیات عملیات کربلای چهار گفته است: من لو رفتن رو به لحاظ نظامی اصطلاح غلطی می‌دانم. چیزی که وجود دارد افزایش سطح هوشیاری است که مثلاً اگر از ۶۰-۷۰ بالاتر برود می‌توان به زبان عامیانه به آن لو رفتن گفت. در همه عملیات‌ها این مشکلات را داشتیم. برای مثال در والفجر ۸ شب عملیات آقای رشید ۷ علت لو رفتن عملیات را می‌گوید اما آقای رضایی ۸ علت می‌آورد که عملیات لو نرفته و سر همان یک دلیل عملیات را انجام می‌دهند و ۱۰۰ درصد پیروزی حاصل می‌شود.
بزاق دهان یک ماده کاملا بی رنگ و شفاف است که از شش غده اصلی در دهان ترشح می‌شود، وجود بزاق در دهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که مهم‌تر از همه مرطوب نگه داشتن دهان در هنگام حرف زدن است. علاوه بر این وجود بزاق در دهان به سلامت هر چه بیشتر دهان، دندان و لثه‌ها کمک می‌کند، که در برخی از شرایط مختلف می‌تواند عوامل متعددی باعث غلیظ شدن بزاق شود، این امر می‌تواند با خود مشکلاتی را پدید آورد.
قالیباف با تاکید بر این که علت این عکس‌العمل دشمنان، اقدام شجاعانه و قدرتمندانه این ملت در مقابل توطئه هاست اضافه کرد: ملتی که در مظلومیت تمام در دوران دفاع مقدس جنگید و در اوج محرومیت با وجود مشکلات اقتصادی و محاصره‌های علمی را تحمل کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی در پاسخ به این سوال که «از حوزه راه تا مسکن انتقادات زیادی به عملکرد وزیر راه وارد است، علت مماشات مجلس و دولت با ایشان چیست؟» گفت: مجلس در نطق‌ها و تذکرات خود نسبت به وزیر راه و نسبت به وزارت عریض و طویل راه و شهرسازی با وظایف گسترده‌ای که وجود دارد، سوالات جدی دارد. تعهد مسکن، تعهد دولت است و باید وزارت شهرسازی کارنامه خود را در خصوص ساخت یک میلیون مسکن به مجلس و مردم گزارش دهد که درخصوص رفع مشکلات مسکن چه اقداماتی انجام داده است.
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در انتقاد از کاهش سرعت اینترنت گفت: اوضاع اینترنت در کشور خراب است و شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم حتی در برخی روستا‌ها اصلا اینترنت وجود ندارد وزیر ارتباطات باید اعلام کند علت این موضوع مرتبط با تصمیمات شورای عالی فضای مجازیست یا از مشکلات شبکه نشات می‌گیرد که اگر اینطور باشد باید برطرف شود.
در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ