متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
دشت آزادگان - رئیس دادگستری دشت آزادگان از صلح و سازش در یک فقره پرونده و آشتی میان ۲ طایفه در این شهرستان پس از حدود ۶۰ سال خبر داد.
با تلاش و پیگیری وزارتخانه‌های امور خارجه، دادگستری و نمایندگی کشورمان در ایروان پنج زندانی ایرانی محبوس در ارمنستان در اجرای موافقتنامه انتقال محکومان میان دو کشور، به ایران انتقال یافتند.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن‌ماه سال قبل را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.
این فرد سال ۹۱، تسهیلات ارزی برای واردات کالا از یکی از بانک‌های استان دریافت کرد، اما با ارائه گزارش‌های جعلی، تسهیلات دریافت شده را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی خود کرده است.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان ضمن احترام به مطالبات مردم باجدیت موضوع تحویل کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان را پیگیری کرده است.
برخی منابع مدعی شده بودند در پی تذکر «لسانی» یکی از آمران به معروف نسبت به یکی از بازدیدکنندگان از باغ دولت‌آباد یزد، فرد تذکرگیرنده با آمر به معروف درگیر شده که از سوی نیروی انتظامی بازداشت شده و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.
برخی منابع مدعی شده بودند که در پی تذکر «لسانی» یکی از آمران به معروف نسبت به یکی از بازدیدکنندگان از باغ دولت‌آباد یزد، فرد تذکرگیرنده با آمر به معروف درگیر شده که از سوی نیروی انتظامی بازداشت شده و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.
حسینی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی را دارند، عنوان کرد: دستگاه قضائی با افرادی که در این جهت اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
وزارت دادگستری ترکیه حکم دستگیری ۱۷۱ نفر دیگر را در مورد ریزش ساختمان ها در جریان زلزله بزرگ اخیر این کشور صادر کرد.
فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حال جسمی وی مساعد است و با توجه به موافقت دادگاه، هماهنگی لازم جهت انجام کولونوسکوپی و سایر آزمایشات لازم در مورد حمید قره حسنلو در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگستری این استان نقش ویژه‌ای از حیث تربیت نیروهای کارآمد قضائی بر عهده دارد، گفت: دادگستری این استان با در بعد رسیدگی‌ها الگوساز باشد.
موسوی گفت: عوامل اصلی هسته مذکور قصد داشتند برای اجرای عملیات پیچیده خود با هدف برهم زدن نظم عمومی و امنیت داخلی، پس از تهیه سلاح، اقدام به قطع ارتباطات اینترنتی و سخت افزار‌های نظارتی الکترونیکی کنند که قبل از هر اقدامی عامل اصلی هسته دستگیر و ۵ مرتبط اصلی توسط دستگاه قضایی احضار شدند.
آن چه در دادرسی عادلانه اهمیت دارد، دسترسی آزاد به وکیل منتخب است. تقلیل مفهوم و مصداق «منتخب» به عمل انتخاب از میان فهرست از پیش نوشته شدة قوه قضاییه با اصل دسترسی آزاد به وکیل و حق انتخاب آزادانه مدافع که به صراحت از اصل ۳۵ قانون اساسی بر می‌آید سخت برخورد دارد
رییس کل دادگستری مازندران گفت: منازعه میان زندانیان یکی از بندهای زندان قائمشهر با ورود نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتم یافت.
نعمت احمدی، حقوقدان با اشاره به تفاوت میان "وکلای تسخیری" و "وکلای مورد وثوق قوه قضائیه"، می‌گوید: «یک اشتباه حقوقی مدتی است که وارد رسانه‌ها شده است و گاهی از "وکلای مورد وثوق قوه قضائیه" به عنوان "وکلای تسخیری" یاد می‌شود. در صورتی که هر یک تعریف مخصوص خود را دارند.»
محمدصالح نیکبخت، وکیل دادگستری که وکالت خانواده مرحوم مهسا امینی را نیز برعهده دارد از اتفاقی فراتر از همه موارد فوق می‌گوید: «گزینش از میان گزینش‌شدگان». نیکبخت می‌گوید که هم‌اکنون از میان بیش از ۶۰ هزار وکیل دارای پروانه وکالت از کانون‌های وکلای کشور و مرکز مشاوران حقوقی تحت نظر قوه قضاییه کمتر از هزار نفر اجازه ورود در مرحله تحقیقات را دارند و بسیاری از آنان هم دیگر مورد قبول دستگاه‌های قضایی نیستند. در شرایط کنونی که از ۲ ماه پیش آغاز و پایان آن متصور نیست طبق این قانون فقط این افراد در مرحله تحقیقات حق حضور دارند و شنیده‌ها حاکی است که برخی از قضات دادگاه‌ها و حتی دادسرا‌ها از حضور همین وکلای دستچین‌شده قوه قضاییه نیز ممانعت می‌کنند!
«حاییم رامون» وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی اذعان کرد که معضل اصلی تل آویو، هم پیمانی میان ایران و روسیه است.
رئیس دادگستری کردستان نوشت: خبر مجروح شدن هستی حسین پناهی، دختر ۱۶ ساله اهل دهگلان توسط ماموران صحت ندارد؛ او خودش را از مینی بوس به پایین پرت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ