معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: در حوزه ارتقا، سال گذشته ۱۱۱۳ مگاوات توانستیم ارتقا دهیم و در سال جاری ۴۹۰ مگاوات در پیک اضافه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
صندوق بین‌المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی ایران را افزایش داد
معاون شرکت توانیر ضمن پیش بینی افزایش ۵۰۰ مگاواتی مصرف برق برای روز دوشنبه، گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون قبض صادر شده که این تعداد بیش از ۹ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شد.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
رجبی مشهدی گفت: افزایش دمای قابل توجهی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پیش بینی شده که ممکن است مصرف برق به ۶۸ هزار مگاوات برسد.
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
بورس این روزها بیشتر از هر زمان دیگری منتظر بهانه برای صعود و اصلاح است و با کمترین خبر مثبت صعودی و با کمترین ریسک نزولی می شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در هفته پیش رو دستخوش تغییراتی خواهد شد که منجر به ورزش باد و بارش در مناطق مختلف خواهد شد.
عضوشورای عالی کارگفت: براساس مذاکرات در شورا اگر تورم از پیش‌بینی‌ها فراتر رود یا دولت قصد ترمیم حقوق کارکنان داشته باشدجلسه شورای عالی کار دوباره تشکیل ونسبت به اصلاح این مزداقدام خواهد شد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ده درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نشان می دهد، درآمدهای حوزه فاوا نسبت به قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۲ درصد افزایش می یابد.
کارشناسان امنیت سایبری درباره افزایش حملات سایبری دولتی، توسعه فضای ابری و امکان ورود بازیگران مخرب و پیکربندی‌های نادرست ابری در سال ۲۰۲۳ هشدار دادند.
رئیس شیفت مرکز راهبری کنترل گازکشوربااشاره به ورودجبهه هوای سردبه کشوردرهفته آینده گفت:باتوجه به کاهش دمای هواپیش بینی می‌کنیم حدودصدمیلیون مترمکعب افزایش مصرف گازراداشته باشیم.
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
رئیس پلیس راهور تهران از افزایش حداقل ۳۰ درصدی ترافیک در اول مهرماه خبر داد و گفت: از وزارت کشور درخواست می‌کنیم مسئولیت جرثقیل های امدادخودرو را مانند سابق به شهرداری‌ها دهد.
رئیس پلیس راهور تهران از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در اول مهرماه خبر داد و گفت: از وزارت کشور درخواست می‌کنیم مسئولیت جرثقیل های امدادخودرو را مانند سابق به شهرداری‌ها دهد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک تهران رو به افزایش است، گفت: در پایان شهریورماه و با بازگشایی مدارس افزایش ۳۰ درصدی ترافیک را پیش‌بینی می‌کنیم.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ