مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ۲ میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در صورت نیاز به درخواست بررسی مجدد نمره کل سابقه تحصیلی، حداکثر تا ۲ روز فرصت دارند به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی و نوار ساحلی در گیلان نه تنها به عنوان یک ظرفیت تجاری دریایی با همسایگان مرزی حاشیه خزر و اوراسیا محسوب می شود بلکه یک فرصت استثنایی در بخش گردشگری دریاپایه است.
کارشناس انرژی گفت: طبق اعلام گزارش کمیسیون اصل نود مجلس طی ۱۲ سال گذشته، پتروشیمی‌های متانول با احتساب هزینه فرصت صادرات سالیانه رقمی نزدیک به ۱۹ میلیارد دلار گاز دریافت کرده بودند که کمتر از ۷ میلیارد دلار بابت گاز تحویلی به عنوان خوراک در این ۱۲ ساله به دولت پرداخت کردند.
نشست باکو آخرین نشست دوره‌ای به ریاست جمهوری آذربایجان بود و فرصت بسیار مناسبی برای کشورمان و دستگاه دیپلماسی فعال آن بود تا از همه ظرفیت‌های اجلاس جنبش عدم تعهد نهایت استفاده را داشته باشد.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
رئیس سازمان هواشناسی گفت: افزایش روند دما موجب تبخیر سریع‌تر آب و کاهش فرصت ترمیم منابع آب زیرزمینی می‌شود. رشد تبخیر در پنج دهه گذشته کشور نشان دهنده افزایش توان تبخیر و تشدید تبخیر آب دریاچه‌ها و سد‌ها است که تاثیر مخرب بر منابع آب در دسترس از جمله در حوزه شرب و کشاورزی دارد.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند براساس نقشه‌ها و جانمایی‌های تعیین شده حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
هیئت بازرسی مالی در سازمان خصوصی‌سازی تا ۱۹ فروردین به مدیرعامل استقلال فرصت داد که رقم پنج میلیارد تومان را به این باشگاه بازگرداند.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
امروز مطالبی همچون خبر خوش برای متقاضیان خرید دلار سهمیه ای، قیمت پراید عجیب شد!، فرصت مناسب برای خرید بیت کوین، بورس هم رکوردشکنی خواهد کرد؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۷ اسفند، صندوق سهامی سرو ۱۰۰۰ میلیاردی شد، پالایش به ۱۶ هزار تومان خواهد رسید؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، خبر مهم برای پالایشی ها، پتروشیمی‌ها و معدنی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از صدور ۶۰۰ مجوز تأسیس با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی در استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار بر لزوم تحقق ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در رسته مشاغل خانگی تاکید و اعتبار دریافتیِ امسال در این زمینه را ۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
معاون انجمن فولاد با بیان اینکه با یک فرصت سوزی بزرگ خسارت یک میلیارد دلاری به کشور وارد شد، گفت: در نیمه نخست سال صادرات ۲.۲ میلیارد دلار بود تا پایان سال به ۵ تا ۵.۵ میلیارد دلار می رسد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
نماینده مردم مشهد گفت:‌ آنچه جمهوری اسلامی می‌خواهد، موضوع تضمین است. پیام‌هایی در پرونده ایران در موضوع آژانس رسیده که پیام‌های مثبتی است؛ یکی از بحث‌های مهم تضمین سرمایه‌گذارانی است که بعد از توافق وارد ایران خواهند شد و سرمایه‌گذاری می‌کنند و اگر یک میلیارد یا دو میلیارد سرمایه‌گذاری کردند و اگر دوباره آمریکا زیر میز توافق زد آن سرمایه‌گذار تا دو سال یا حتی بیشتر فرصت داشته باشد که آن پروژه را تکمیل کند، سود را بگیرد و بعد برود.
دروازه‌بان مس رفسنجان با یک ضربه پنالتی فرصت کلین‌شیت مقابل استقلال را از دست داد.
علیرغم گذشت ۶ ماه از جنگ روسیه و اوکراین و ایجاد زمینه تجارت گاز و فرآورده ­های نفتی به خصوص بنزین و گازوئیل، در سایه تعلل وزارت نفت فرصت بی‌نظیر یک میلیارد دلاری در حال از دست رفتن است.
ستاره ایرانی فاینورد در دیدار مقابل هیرنفین نیمکت‌نشین است.
سخنگوی صمت گام دوم ساماندهی بازار لوازم یدکی را شامل ۱۵۰ قلم ذکر کرد که پس از اتمام عملیات اجرایی مرحله اول آغاز خواهد شد. وی گفت روی دیگر سکه حذف قاچاق لوازم یدکی دادن بازاری به ارزش ۴ میلیارد دلار به قطعه سازان است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود.
فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود، اظهارداشت: با توجه به فاصله قیمتی که خودرو در درب کارخانه تا بازار آزاد دارد، این موضوع یک رانت عظیمی را ایجاد کرده که باعث جذابیت بازار خودرو شده، حال مسئولان تصمیم گرفته‌اند برای از بین بردن این رانت خودرو را در بورس کالا عرضه کنند، اما به اعتقاد بنده این اقدام نیز نمی‌تواند باعث سروسامان دادن به وضعیت بازار خودرو شود.
نوزدهمین پویش ملی ایران، دیار نفس برگزار می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ