رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بکارگیری فارغ‌التحصیلان علوم پایه در سازمان انرژی اتمی گفت: از سال گذشته موضوع استخدام این گروه از فارغ‌التحصیلان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه تولید رادیو دارو، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم.
سازمان انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اساساً هیچ‌گونه دوربین نظارتی برای ثبت و ضبط فعالیت‌ها و در راستای توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مرکز غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن (نطنز) فعال نیست.
سازمان انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اساساً هیچ‌گونه دوربین نظارتی برای ثبت و ضبط فعالیت‌ها و در راستای توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مرکز غنی‌سازی شهید احمدی‌روشن (نطنز) فعال نیست.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
محمد اسلامی خبر داد که در سال گذشته ایران ۱۵۹ دستاورد دانش فنی و فناوری برتر داشت.
اسلامی همچنین گفت: ما غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم را بر اساس تکلیفی که قانون اقدام راهبردی روی دوشمان گذاشته است و موظف به اجرای آن هستیم، انجام می دهیم. البته این سطح از غنی سازی مصارف گوناگونی از جمله تولید مواد اولیه رادیو دارو ، آشکار سازها و غیره دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعا‌ها را تشدید می‌کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.
در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
همان روز اعلام ازسرگیری روابط با عربستان، از ریاض پیام دریافت کردیم که از برقراری مجدد روابط ابراز خرسندی کرده بودند و ما حتما با آن‌ها تعامل و همکاری خواهیم کرد. در راستای خدمت به مردم عربستان همکاری‌هایی در زمینه رادیودارو میان دو کشور صورت خواهد گرفت.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی: سفر گروسی را خاکستری می‌بینم، نه خوشبین هستم نه بدبین
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان مرکزی از پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان خبر داد و بر ضرورت پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای سازمان انرژی اتمی در این منطقه تاکید کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ مذاکرات فنی در جریان بوده و تعاملات بین بازرسی و سیستم مدیریتی با آژانس وجود دارد. این روند در ۲ ماه گذشته برقرار بوده و اکنون نیز ادامه دارد تا بتوان موارد را یکی پس از دیگری مختومه کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان انرژی اتمی تشکیل خواهد داد.
واکنش اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی به گزارش اخیر آژانس مبنی بر شناسایی ذرات اورانیوم با غنای ۸۴ درصد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد اسلامی: هم اکنون در بحث هسته‌ای با یک جوّ و فضاسازی در داخل و خارج از کشور مواجه هستیم و در همین راستا در خارج از کشور در چارچوب برنامه ایران‌هراسی، همواره تلاش دارند که مسیر ما را مسدود کنند.
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به احداث صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی و پرتودهی این سازمان در گیلان گفت: این استان می تواند به قطب ایجاد فناوری هسته‌ای تبدیل شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای دامنه کاربردی وسیعی دارد، گفت: سازمان انرژی با تمام اعتقاد و ظرفیت خود برای استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری هسته‌ای آمادگی دارد.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: به سمتی حرکت خواهیم کرد که بتوانیم راکتور هسته‌ای بومی داشته باشیم. ما به دنبال ایجاد تنوع در سبد انرژی کشور هستیم که یکی از پارامترهای مهم در توسعه‌یافتگی است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ