یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایتالیا در 58 سالگی از دنیا رفت تا یک کشور را به سوگ خود بنشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
در سال ۱۴۰۰ مردم متوجه شدند همه طراحی‌ها صورت گرفته تا یک نفر بر صدر بنشیند. حتی افراد هم طیف کاندیدای مورد نظر شورای نگهبان، نقش یار کمکی را بازی می‌کردند. نظام انتخاباتی کشور از جهت آزادی، رقابتی بودن و... دوره به دوره محدودتر شده است. البته گاهی اوقات که فضای سیاسی به دلایل گوناگون باز‌تر شده، (مجاس ششم، مجلس دهم) تبلور آن در انتخابات هم نمایان شده است.
عباس عبدی نوشت: اگر کسی می‌تواند بدون رقابت واقعی و حتی با تقلب در دانشگاه درس بخواند، پس چرا اصلا کنکور برگزار می‌کنید؟ این تصمیم هم سطح علمی دانشگاه را خراب و هم تقلب را موجه و هم جوانان کشور را از عدالت و دانشگاه و جامعه ناامید می‌کند. این پرسش‌های جدیدی است که آقای وزیر باید درباره آن‌ها توضیح دهند. مهم‌تر از همه اینکه اصولا استفساریه‌ای وجود ندارد.
شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: همه دستگاه‌ها در موضوع سواد مکلف هستند چرا که سواد آموزی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
زمان آن رسیده است که همه چیز را در یک مناظره رو در رو ببینیم. در یک مناظره زنده، چشم در چشم و کلمه در برابر کلمه. این حق مسلم ماست که بدانیم چه براین کشوررفته است. بدانیم چه کسی راست می‌گوید و ناراستگویی برخی‌ها چه هزینه‌هایی برای مردم و کشور ایجاد کرده است.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
موقعیت ژاپن در جهان پیچیده است. قانون اساسی آن که توسط متفقین پیروز در سال ۱۹۴۵ به این کشور تحمیل شد، همه جنگ‌ها را ممنوع می کند. حتی وجود ارتش را برای ژاپن غیرقانونی دانسته است.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
بسیاری در روز‌های اخیر پرسیده‌اند که چگونه آثار تاریخی ایران از کشور خارج می‌شود و برای جلوگیری از آن، چه باید کرد. یک باستان‌شناس این موضوع را متوجه همه می‌داند و پیشنهادش، تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی و البته ایجاد سپاه میراث فرهنگی است. سپاهی که متشکل از فارغ‌التحصیلان رشته باستان‌شناسی، مرمت و حفاظت باشد.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
کامبیز مهدی زاده گفت: حسن روحانی با یک دنیا مصیبت و گرفتاری داخلی و خارجی از ترامپ گرفته، زلزله، سیل در تمام نقاط کشور، حمله ملخ ها، تندروهای داخلی، قیمت پایین نفت، کشور را اداره کرد اما این آقایان یک شکل و یک رنگ نمی‌توانند حتی قیمت پیاز را کنترل کنند امروز پرده از روی صحنه کنار رفته و همه یکدست روی صحنه حضور دارند، در جایی هم که توان ندارند به گردن این و آن می اندازند.
چند روز قبل بالاترین مقام قانون‌گذاری کشور گفت‌ بر این باور است که نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: دولت نباید خود را نسبت به بازار غیررسمی ارز بیگانه بداند چرا که این بازار بر همه حوزه‌ها و اقتصاد کشور اثرگذار است.
وزیر کشور گفت: دشمن آخرین توطئه خود را در اغتشاشات اخیر اجرایی می‌کند چرا که از همه طراحی‌های قبلی خود درمانده شده است.
آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر تولید و اشتغال عنوان کرد: با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، ضمن حفظ آبرومندی برای زندگی مردم، فقر را ریشه کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند، چرا که پیامبر گرامی اسلام نیز می‌فرماید خدایا بین ما و نان ما جدایی میانداز که اگرنان نبود، نه روزه می‌گرفتیم و نه نماز می‌خواندیم و نه فریضه‌های پروردگارمان را انجام می‌دادیم.
رائد یعقوب ستاره سابق تیم ملی قطر تاکید کرد این کشور جام جهانی را بی‌نظیر و با ویژگی‌هایی در هیچ تورنمنت دیگری وجود ندارد، برگزار خواهد کرد.
زیدآبادی گفت: در بسیاری از کشورهای جهان مخالفان در خیابان حضور دارند و مخالفت خود را بیان می‌کنند. ولی معلوم نیست چرا اینقدر در ایران از آن ترس وجود دارد. در همه جای جهان، مردم برای پیگیری مطالبات خود می‌آیند و پلیس هم جایگاه ویژه‌ای را برای آن‌ها اختصاص می‌دهد.
قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حقّ ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.
حسین آخانی عضو هیت علمی دانشگاه تهران گفت: تخریب گسترده مراتع، روودخانه ها، تالاب‌ها و حتی کوهستان‌ها همگی باعث شده محیط طبیعی و زیستی ایران وارد یک فاز بحرانی شود، همین الان ما یک کوه سالم در کشور نداریم و با توجه به توسعه بی رویه معادن در دل کوهستان‌ها محیط طبیعی بسیار از استان‌ها بهم خورده، از سوی دیگر به دلیل وجود ذخایر عظیم سوخت‌های فسیلی در کشور، مسئولان فکر می‌کنند، باید همه آن‌ها را بسوزانند، چنین رویکردی باعث شده ایران در تولید گاز‌های گلخانه در ردیف کشور‌هایی قرار بگیرد که در این زمینه بسیار فعال است.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور در حال حاضر تاوان رویکرد‌های تند و افراطی را می‌دهد. حتما نسل آینده ما را مواخذه خواهد کرد که چرا این همه تاوان برای رفتار‌های افراطی دادیم.
اکثر کارشناسان معتقدند مهم‌ترین گام برای ورود به عرصه فناوری‌های نوین منجمله شکل‌گیری تحول دیجیتال بانکی ارتقاء فرهنگ و آموزش بانکداری دیجیتال در داخل سازمان بانک‌ها است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: کسی که بی حجاب است نیز خدا و پیغمبر را قبول دارد و منکر ضروریات دین نیست... کجای دین گفته شده نباید در مشهد بانوان ورزش ببینند و یا نباید در مشهد کنسرتی برگزار شود. قوانین باید برای همه شهرهای کشور یکسان باشد.
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ