سیاست های سرکوبگرانه آل سعود علیه ساکنان شیعه نشین شرق این کشور همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع رسانه ای از تداوم اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در بحرین برای سومین روز متوالی و بیهوش شدن شماری از آنها به علت تشدید شکنجه های روحی و جسمی خبر دادند.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
رئیس جمهور گفت: اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت تداوم داشته باشد.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار با کریستالینا جورجیِوا رئیس صندوق بین‌المللی پول بر تداوم اجرای سیاست‌های تثبیت اقتصادی به رغم تحریم‌های آمریکا تاکید کرد.
گروهی از سپرده گذاران لبنانی در اعتراض به سیاست های مالی دولت و بازپس گیری سپرده های خود، تجمعی در اطراف شهرداری بیروت برگزار کردند.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه به جنایت ترور خضر عدنان واکنش نشان داد و تداوم سیاست های تل آویو را عامل تشدید بی ثباتی در منطقه دانست.
نرخ ارز در واکنش به سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی (حذف ارز ترجیحی، تعیین قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز نیمایی و فروش پنج‌هزار یورو به متقاضیان) کاهش قیمت مداومی داشته  و با افت ۲ تا سه هزار تومان در کانال ۴۳ هزار تومان در نوسان است.
منابع یمنی از ادامه سیاست های توسعه طلبانه امارات در شرق یمن خبر دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس بر تداوم تجاوز و محاصره یمن تلاش می کنند و مانع از پیشبرد هر اقدامی برای تحقق صلح در این کشور می شوند.
رئیس کل بانک مرکزی از تداوم سیاستهای بانک مرکزی برای تعادل بخشی به بازار ارز خبر داد و گفت: خوشبختانه صادرکنندگان عرضه‌های خوبی دارند که تداوم خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دشمن دنبال تداوم تعطیلی دانشگاه ها به عنوان مرکز حرکت علمی نظام و نقطه قوت کشور هستند و هر روز به بهانه های مختلف دانشجویان را تحریک و موجب بروز آشوب می شوند.
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوز و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوزه و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.
کرمان – رئیس جمهور با اشاره به لزوم مقابله با فساد گفت: دولت با اجرای سیاست های اصلاح اقتصادی بسترهای فسادزا را از بین می‌برد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌طلبانه و تلاش برای تداوم جنگ اوکراین، دولت آمریکا بزرگ‌ترین بسته تسلیحاتی خود را به ارزش یک میلیارد دلار برای ارتش اوکراین ارسال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ