وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن امروز سه شنبه به جنایت ترور خضر عدنان واکنش نشان داد و تداوم سیاست های تل آویو را عامل تشدید بی ثباتی در منطقه دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاست‌های سککوک در راستای اجرایی شدن شعار سال است
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
یک مسئول صهیونیست تاکید کرد که سیاست‌های ۲ تن از وزرای تندروی کابینه رژیم صهیونیستی باعث شده، این رژیم در حال ورود به یک انزوای سیاسی بی سابقه باشد.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
رسانه‌های عبری زبان از چندین حمله سایبری متعدد و قوی در شبانه روز گذشته به وبسایت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نماینده پارلمان لبنان گفت: جامعه بین الملل سیاست‌های دوگانه را در قبال تل‌آویو در پیش گرفته است. این رژیم خود را خارج از چارچوب بازخواست و مجازات می‌داند.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: باید سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در قانونگذاری و ریل گذاری باید مورد توجه ما باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست‌های ارزی باید بر اساس قانون دائمی و بودجه سالانه باشد.
یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: برخی در شرایطی که کشور به ارز نیاز دارد، می خواهند صادرکنندگان را زمین گیر و صادرات را سرکوب نمایند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً سیاست‌های ارزی جدید دولت به مرور اثر خودش را در کاهش نرخ ارز می‌گذارد.
سیاست های راهبردی شرکت ملی نفت ایران در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی با حضور محسن خجسته مهر در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت تشریح شد.
یک عضو کنگره آمریکا از شکست سیاست های دولت بایدن در مهار داعش خبر داد که موجب شده این گروه تروریستی مجددا به خطری برای جهان به ویژه خاورمیانه تبدیل شود.
رئیس جمهور گفت: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی، در اثربخش بودن آن شده است.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
کمیسیون توسعه پایدار، محیط‌زیست و آب اتاق ایران در گزارشی پژوهشی سیاست‌های دهگانه ای با هدف توسعه مناطق نفت‌خیز و محروم کشور ارائه کرد.
بندرعباس - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سیاست‌های اعلامی مدیرعامل جدید بانک مرکزی مطرح می شود با موضع قانون مغایرت جدی دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: سیاست‌های وزیر صمت ناکارآمد است؛ عملکرد او بر اساس پختگی و تجربه نیست و با شرایط کشور انطباق ندارد، چراکه فاطمی امین نیاز بازار و مشتری را نمی‌شناسد.
شورای‌عالی شهرسازی و معماری در مکاتبه با استانداران سراسر کشور سیاست‌های کلی دولت را برای کاهش تراکم ناخالص واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ابلاغ کرد.
امان الله حسین پور گفت: در حوزه خانگی سیاست‌های نادرستی که در قیمت گذاری و تعرفه گذاری داشته ایم باعث شده هدر رفت در حوزه خانگی بیشتر شود.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
اوکراین در نامه‌ای رسمی از رژیم صهیونیستی خواسته است تا سیستم‌های دفاع هوایی را اختیار کیف قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ