در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
تخصیص ارز در بانک مرکزی طی ۳ ماه گذشته برای واردات دارو، مواد اولیه تولید دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، شیر خشک از مرز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
رئیسی با اشاره به افزایش حجم تبادلات تجاری میان دو کشور از ۶۰۰ میلیون دلار در سال ۱۴۰۰ به بالای ۳ میلیارد دلار در حال حاضر افزود: حجم مبادلات تجاری فیمابین در گام اول به ۱۰ و در گام دوم به ۲۰ میلیارد دلار قابل افزایش است.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با نخست وزیر قزاقستان گفت: تصمیم گرفته شد که مناسبات اقتصادی دو کشور را به سقف ۳ میلیارد دلار برسانیم.
اپل سال میلادی گذشته، آیفون به ارزش بیش از هفت میلیارد دلار در هند تولید کرده و تولید در این کشور را پس از سرعت بخشیدن جابجایی از چین، سه برابر کرده است.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: برآورد شده تجارت ایران و قطر تا سال ۱۴۰۴ به ۳ میلیارد دلار برسد که شامل صادرات، واردات، سرمایه گذاری مشترک، ترانزیت، صادرات مجدد و تولید مشترک است.
فیس بوک روز دوشنبه به طور موقت اجرای یک دعوی حقوقی جمعی به ارزش ۳ میلیارد پوند (۳.۷ میلیارد دلار) را متوقف کرد.
وزیر جهاد کشاورزی از هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری در بخش تجاری بین دو کشور ایران و قزاقستان خبر داد و گفت: از این میزان نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار انجام شده است که باید به ۶ برابر ارتقا یابد.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: زیست فناوری می‌تواند در طی ۴ سال، به میزان ۳ میلیارد دلار از واردات مواد غذایی را کاهش دهد.
به گفته ۳ منبع آگاه چین تصمیم دارد بیش از یک هزار میلیارد یوان (معادل ۱۴۳ میلیارد دلار) برای پشتیبانی از صنعت نیمه رسانای خود سرمایه گذاری کند.
در سنگال گوسفند لادوم می‌تواند تا ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشد. قد این گوسفندان تا ۴ فوت (تقریباً ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر) رشد می‌کند و به عنوانِ حیوانات خانگی و نمادی از پایگاهِ اجتماعی دارای ارزش هستند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری نشست ویژه ستاد هوای پاک طی هفته جاری خبر داد و گفت: ۳ میلیارد دلار ارزی برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته می‌شود.
منابع مصری از اختصاص سه میلیارد پوند معادل ۱۲۲ میلیون دلار برای اجرای طرح کشاورزی برای کاشت ۱۰۰ میلیون درخت طی هفت سال خبر دادند.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی تولید پوشاک در ۷ ماهه امسال، گفت: در این مدت یک و نیم میلیارد دلار پوشاک قاچاق وارد کشور شده است.
معاون نخست‌وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان ایران را مسیری مطمئن برای صادرات کالاهای قزاقستان دانست و اعلام کرد:حجم تبادلات تجاری ایران و قزاقستان به سه میلیارد دلار می‌رسد.
وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اعلام کرد که واشنگتن با فروش ۳ میلیارد دلار سلاح به کویت موافقت کرد.
وزارت خارجه آمریکا با فروش ۳ میلیارد دلار موشک‌های پاتریوت به عربستان سعودی و بیش از ۲ میلیارد موشک تاد به امارات متحده عربی موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ