شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوزه و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر حمل و نقل دولت نجات ملی یمن درباره تحرکات علیه بندر الحدیده به شدت هشدار داد.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: تیم ایران در مسابقات جهانی و المپیک دست و پا بسته نیست و ساکت ننشسته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
بازگشت ویکتور اوسیمن از بند مصدومیت برای بازی وسط هفته ناپولی - میلان از همه‌چیز برای آبی‌ها مهم‌تر است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال با بازی خوبی که انجام داد، مستحق پیروزی بود.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، توضیحاتی را پیرامون مسائل مختلف این تیم ارائه داد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشور‌های اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. لازم است یاداوری کنم که مجلس شورای ایران پیش نویس مصوبه دو فوریتی خودش را اماده کرده و حتما اقدام قانونی انجام خواهد داد. بهتر است اروپا به پای خودش شلیک نکند.
پیکان در شرایطی مقابل ملوان به میدان می‌رود که چند بازیکن اصلی خود را در این دیدار در اختیار ندارد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که خلأ موجود در قوانین بین‌المللی دست و پای غرب را برای محاکمه روسیه به جرم تجاوز به اوکراین بسته است!
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
به نظر می رسد که لیورپول داروین نونیز را در دیدار روز شنبه در اختیار نداشته باشد.
فولاد خوزستان برای جدال با آلومینیوم اراک، چند بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
مربی تیم ملی جوانان معتقد است که اگر قانون دست کی‌روش را نمی بست او حداقل دو بازیکن از این تیم را با تیم ملی بزرگسالان به قطر می برد.
پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در نهمین شنبه امید و افتخار به بهره برداری رسید هنوز تکمیل نشده است و به گفته کارگرانی که مشغول فعالیت هستند دست کم تا یک ماه دیگر هم تکمیل نمی شود.
بازیکن استقلال می گوید که مسابقه حساسی در سوپرجام داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با جام برگردیم.
خریدهای نامتوازنی که استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت حالا برای سرمربی پرتغالی این تیم دردسر شده به گونه‌ای که تیم تحت مدیریت او با سیستمی بازی می‌کند که در دهه ۶۰ معروف بود!
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوز و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
تیم ملی ژاپن در دیداری تدارکاتی موفق به کسب پیروزی مقابل آمریکا شد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: تحرکات دشمن ما از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت. موارد نقض آتش بس از سوی دشمن به مثابه محرکی است تا جبهه ها پویا بماند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در تمامی گفتگوهای تلفنی آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، زمانی که ادعاهای پادمانی حل و فصل و بسته شود توافق نهایی قابل دست یافتن است.
تیپ جنین در گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تعرض به بسام السعدی از رهبران این جنبش به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ