عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس بر تداوم تجاوز و محاصره یمن تلاش می کنند و مانع از پیشبرد هر اقدامی برای تحقق صلح در این کشور می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن آخرین تلاش های خود را برای جلب نظر ویتور روکه انجام می دهند که در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.
اهواز - فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و در کنار رهبر خود در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان گفت: راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان تسلیم و عقب‌نشینی نیست بلکه ما معتقد هستیم با قوی شدن می توان دشمن را شکست داد.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که تلاش های دشمنان یمن برای شکستن اراده یمنی‌ها، با وجود سال ها تجاوز ، محاصره و جنگ شکست خورده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، گفت: عفو مقام معظم رهبری پدرانه و از موضع قدرت و انسجام بخش بود و توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم را خنثی کرد.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی مستکبران جهانی از سپاه این است که این نهاد تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها بوده است.
فرمانده دانشگاه افسری گفت: دشمنان همواره از فعالیت‌های سپاه و نیروهای اطلاعاتی سپاه ناراحت هستند زیرا پیچیده‌ترین توطئه‌ها مانند جنگ ترکیبی اخیر دشمنان را با شکست مواجه می‌سازد.
دبیر شورای نگهبان هتاکی نشریه فرانسوی را نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: متولیان امر اقدامات قانونی خود نسبت به دولت فرانسه را با جدیت و مقتدرانه پیگیری کنند.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
برخی منابع از توطئه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی برای تغییر کاربری های اسلامی مرتبط با کوه احد خبر دادند.
پروفسور حسین الدیرانی، تحلیلگر سیاسی لبنانی، قطعنامه سازمان ملل متحد در رابطه با موضوع زنان در ایران را تنها بخشی از جنگ جهانی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: گسترش همکاری بین کشورهای همسو یکی از راه‌های خنثی کردن فشار جبهه استکبار است.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تاکید شد که مردم همراه با انقلاب هستند و توجه جدی به توطئه‌های دشمن ندارند. دشمن در جنگ نرم و ترکیبی همه جانبه و گسترده علیه جمهوری اسلامی ایران تا حدود زیادی شکست خورده است، اما این بدان معنا نیست که اعتراض به عملکرد‌ها وجود ندارد. مردم ضمن این‌که همراه با انقلاب بوده و معتقد به رهبری هستند گلایه و اعتراض‌های درستی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: اغتشاشات اخیر حاصل چهار ضلع توطئه آمریکایی‌ها, سرمایه سعودی, تشویق منافقان و گروهک‌های مورد حمایت انگلیس و صهیونیست ها است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید درباره موضوعات مختلفی از جمله انتخابات رژیم صهیونیستی و توطئه های آمریکا علیه کشورهای منطقه سخن گفت.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر حمایت از ملت و دولت ایران برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
یک شهر کوچک در هلند از توئیتر شکایت کرده و خواهان حذف تمام پیام هایی است که در آنها ادعا می شود حلقه کودک آزان شیطان پرستی از دهه ۱۹۸۰ میلادی در این شهر فعالیت می کند.
«شمس الدین شرف الدین» ضمن تأکید بر تلاش برای اعتلای ارزش های آشتی جویانه گفت: حفظ وحدت ملی و مقابله با تلاش های دشمنان برای تجزیه یمن اهمیت ویژه ای دارد.
رئیس مجلس خبرگان گفت: بر همه زائرین لازم است هوشیاری لازم را در برابر توطئه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشته باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات و مسائل سیاسی به این اجتماع عظیم ضربه وارد کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت آمادگی و هوشیاری نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان تاکید کرد.
همزمان با نزدیک شدن به فصل گرم سال ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی و ناپایداری جریان برق اهمیت پیدا کرده است؛ مسئله مهمی که در سال جاری برای مواجه با آن تدابیر ویژه ای مثل پرداخت پاداش به مشترکین صرفه جو در نظر گرفته شده است.
با تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه بر هم افزایی و هماهنگی، به نظر می رسد دوره جدیدی از همکاری این دو دستگاه اطلاعاتی برای تامین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ