عصر امروز یک شنبه براثر نشت گاز انفجار مهیبی در منطقۀ ولیعصرِ تبریز رخ داد. براثر این انفجار شیشۀ ساختمان‌های اطراف شکسته و برق این منطقه قطع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
انفجار موتور محرکه موشک «اپسیلون اس» در سایت آزمایش آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن، آخرین مورد از یک سری آزمایش‌های ناموفق است که بلندپروازی‌های فضایی ژاپن را به تعویق می‌اندازد.
به گفته این مقام، نمای ساختمان‌ها فرو ریخته است و به نظر می‌رسد آتش‌سوزی به ساختمان‌های مجاور نیز سرایت کرده است. پلیس مناطق مسکونی اطراف را تخلیه کرده است.
ویدیویی ارسالی لحظه آتش گرفتن یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در کوچه‌ای در محله خانی‌آباد تهران ساعت ۵ را نشان می‌دهد.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
ساکنان شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی هم گفتند که در پی این حملات، ساختمانها به لرزه در آمده است و دستکم سه انفجار مهیب رخ داده است که مانند آن طی چند سال اخیر رخ نداده بود.
یک جارو برقی بعد از مکش سیگار به شکل وحشتناک، منفجر شد. لحظه انفجار را در این ویدئو می‌بینید.
فردی به‌طور تصادفی یک پاوربانک موبایل را در خشک‌کن لباس قرار داد و با گرما، انفجاری مهیب ایجاد کرد که شیشه‌های فروشگاه را شکست و تکه‌هایی از سقف آن سقوط کرد.
یک قطار حاوی اتانول در مینه‌سوتای امریکا در پی خروج از ریل منفجر شد.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
انفجاری قوی در انبار مهمات ارتش اوکراین در اوچاکیف، منطقه میکولایف رخ داد. موج انفجار به حدود ۵۰ خانه آسیب رساند. انفجار به حدی مهیب بود که صدای آن در منطقه خرسون شنیده شد.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
تصاویر منتشر شده در سایت خبری روسی ایزوستیا لحظه وقوع یک انفجار مهیب در سد نوا کاخوفکا در خرسون را نشان می‌دهد. ارتش روسیه در حال عقب نشینی تمام زیرساخت‌های اصلی در استان خرسون را منفجر کرده است.
بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی دستکم ۱۰۰ نفر کشته شدند.
ویدئویی از لحظه وقوع انفجار مهیب در یک انبار مهمات در خارکف اوکراین منتشر شده است.
در پی وقوع انفجار در داخل مسجد گازرگاه در هرات افغانستان ۳۰ تن ازجمله مجیب رحمان انصاری امام جماعت رادیکال مرتبط با طالبان کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند. داعش مسئولیت حمله را بر عهده گرفته است.
هنوز علت انفجار مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ