رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در جهان اظهار کرد: تصادفات یک بحث جدی در سطح دنیا است به طوری که سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر در دنیا براثر تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز مصدوم و مجروح می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت توقیف ساعتی در کنار بزرگراه‌ها بدلیل همزمان انجام دادن دو تخلف از سوی رانندگان پر خطر مانند تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: با تغییر ساعات و شناور شدن ساعت کار ادارات، ترافیک در مسیرهای شرقی و غربی تهران به نصف کاهش پیدا کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تعطیلی مدارس و تغییر ساعت‌ کاری ادارات ترافیک تهران را خلوت کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعلام ساعات پر تصادفات شهر تهران خبر داد و به علل و عوامل این تصادفات اشاره کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ساعت ۲۳ امروز تا پایان مراسم سالگرد ارتحام امام (ره) تردد از جنوب به شمال بعد از پل واوان به سمت حرم مطهر ممنوع است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی عصر سیزده بدر ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۳ فروردین بیشتر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از حضور مردم اشباع شده است.
در حالی که از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز 342 میلیون تردد ثبت شده است پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد تا پس از ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
در نخستین ساعات امروز ۲ مورد سقوط بهمن در محدوده پیچ سرهنگ و آیینه در حوزه جغرافیایی استان البرز رخ داد که با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور این مسیر حوالی ساعت ۱۰ به روی وسایط نقلیه موتوری مسدود شد.
سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: ۳۵ درصد از آمار تصادفات به عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بازمی گردد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع ۲ تصادف مرگبار در شبکه معابر پایتخت به دلیل سرعت غیرمجاز خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور از انسداد بزرگراه شهید آوینی به مدت ٤٨ ساعت خبر داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۸ صبح محدودیت‌ها حد فاصل میدان انقلاب تا میدان فردوسی و در ادامه از خیابان حافظ تا خیابان بهشت انجام خواهد شد.
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ نحوه برخورد پلیس با تخلف ورود به خطوط اضطرار را تشریح کرد .
مشهد ـ رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طی بازه ۲۴ ساعته ۱۰ صبح دیروز تا ۱۰ صبح امروز تعداد ۵۴۵ فقره تصادف به پلیس راهور مشهد اعلام شده است.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تعرض به کانکس پلیس راهور لوشان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر شناورسازی ساعات اداری و تغییر در طرح ترافیک اظهار کرد: شناور سازی ساعت کاری ادارات تنها به این معنی است که اگر مردم می‌خواهند به کارشان برسند نگران حضور خود در محل کار نباشند و استرس اول صبح را نداشته باشند.
تهرانی‌ها روزانه به‌طور میانگین بیش از ۳۱دقیقه از وقت خود را در ترافیک شهر تلف می‌کنند. جمعیت ۹میلیون نفری پایتخت طبق آمار مشترک سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و پلیس راهور، در مجموع روزانه ۴میلیون‌و۶۵۰هزار ساعت و سالانه بیش‌از یک‌ونیم میلیارد ساعت را در ترافیک سپری می‌کنند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به عامل انسانی در تصادفات گفت: توانایی و مهارت راننده در تصادفات بسیار مهم است. در کنترل این عامل دستگاه‌های مسئول در امر آموزش بسیار موثر هستند. کشته‌های تصادف بعضا با کشته‌های جنگ قابل مقایسه است. ما در هر ساعت دو نفر را در جاده‌ها از دست می‌دهیم و بیش از ۲۰ نفر نیز مجروح می‌شوند. غالبا ۱۵ تا ۲۰ درصد مجروحان نیز کاملا قطع نخاع و از حرکت باز می‌مانند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین گزارش می‌شود.
ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۰ شهریور، شب قبل از مراسم رژه نیرو‌های مسلح در معابر منتهی به ضلع شمالی حرم مطهر امام راحل مستقر می‌شوند و نسبت به ساماندهی ترافیک منطقه اقدام می‌کنند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دانش آموزان، دانشجویان، نظامیان، کارمندان و... هنگام صبح به یکباره به مدارس و محل کار خود می‌روند و به همین دلیل تهران شلوغ می‌شود، بهتر است ساعت کاری این قشر از افراد تغییر کند تا شاهد ترافیک در سطح معابر شهر تهران نباشیم.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریخ وضعیت ترافیکی معابر، گفت: آزادی، کارگر و بزرگراه نواب پر ترافیک هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ