فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
شاگردان رحمتی آغاز تمرینات پیش‌فصل خود را در قائم‌شهر خواهد بود.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
محمدرضا موذن به دلیل مصدومیت حضور در جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.
تیروژ حیات کردستان پیروزی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
علیرضابیگی گفت: رهبر انقلاب، گزارش‌های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: سردار رادان یک نیروی با تجربه در حوزه انتظامی بوده که انتظار می رود با حضور وی شاهد تقویت نیروی انتظامی در حوزه های آموزشی و تخصصی و ارتقای امنیت عمومی در جامعه باشیم.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
محمدمهدی زاهدی گفت: چند سال پیش در ترکیه شبه کودتایی رخ داد که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مقامات بلند پایه خلع پست شده یا به زندان فرستاده شدند، اما شاهدیم جمهوری اسلامی با معترضین با چه رافتی رفتار می‌کند و بسیاری انگشت به دهن هستند که چرا نیروی انتظامی حتی یک قبضه اسلحه همراه خود ندارد.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
به گفته یک مقام نظامی روسیه، با اقدامات مؤثر نیروی هوافضا و سامانه‌های پدافندی این کشور، نیروهای عملیاتی ماهر نیروی هوایی اوکراین عملاً حذف شده‌اند.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه فشار افزایش قیمت گاز مصرفی صنایع بر گردن مردم است گفت: ما در کمیسیون ویژه از وزارت، نفت، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه دعوت می کنیم که در این رابطه توضیح دهند.
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
طی روز‌ گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
تکشا یکی از نماد‌هایی بود که در جریان معاملات روز گذشته دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ حجم مشکوک عجیبی را تجربه کرد. تکشا صعودی می‌شود؟
یکی از نمایندگان مجلس در جریان بررسی تحقیق و تفحص از وزارت نیرو تا حدی عصبانی شد که چیزی نمانده بود میکروفون خود را از جا درآورد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ