رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه حوزه دانش بنیان یک مزیت رقابتی در منطقه است، گفت: نگرانی‌ها و چالش‌هایی که در حوزه صادرات وجود دارد، با تمرکز روی مباحث علم و فناوری برطرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر روز که می‌گذرد، راننده‌های بیشتری در حال مبارزه با بخش‌های خطرناک پیست اسپا فرانکورشان بلژیک دچار حادثه می‌شوند. آنجا یک پیچ واقعاً کُشنده دارد؛ اوروژ!
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز تأکید کرد: جدی گرفتن گلایه‌ها و نگرانی‌های غرب درباره برنامه هسته‌ای ایران سخت است.
عضو اتاق بازرگانی ایران در یادداشتی زوایای مختلف وضعیت فعلی رشد اقتصادی کشور را تشریح کرده است.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
هافبک استقلال امروز در تمرین گروهی تیمش حضور یافت تا نگرانی ها درباره وضعیت او برای دربی از بین برود.
آژانس غذا، محیط زیست و بهداشت حرفه‌ای فرانسه دریافت که آلودگی مترو این کشور سه برابر هوای بیرون است. تحقیقات در متروی لندن ذرات فلزی بسیار ریز را کشف کرد که به اندازه‌ای کوچک هستند که امکان قرارگیری در خون انسان را دارند.
یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در مورد مطالبات عربستان سعودی، درخواست این کشور برای مشارکت امریکا در برنامه هسته‌ای ریاض است. کارشناسان مسائل هسته‌ای مدت‌هاست نسبت به تلاش‌های عربستان سعودی برای ایجاد یک برنامه هسته‌ای، بدون ارتقای توافقنامه پادمانی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای و پذیرش نظارت‌های بیشتر بر برنامه هسته‌ای‌اش هشدار می‌دهند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به مسائل مختلفی از جمله نگرانی‌های گسترده تل آویو در حوزه امنیت پرداختند.
نگرانی‌ها درباره کوین یامگا برطرف شده و او می‌تواند در بازی روز دوشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان برود.
مهاجم استقلال امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را انجام داد.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به‌ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه هستند گفت: «قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شود و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.»
فرجی راد گفت: اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه می‌باشند قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شده و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.
شان دایش در اولین بازی خود به عنوان سرمربی جدید اورتون کار بزرگی کرد و موفق شد صدرنشین پر قدرت لیگ برتر، آرسنال، را شکست دهد.
سخنگوی شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد گفت: سال جاری بسیاری از نهادها و دستگاه‌های اجرایی در عمل به تعهدات خود در قبال معلولان کوتاهی کرده‌اند.
با وجودی‌که امروز کم‌آبی و تلاش کشور‌ها برای تامین منافع خود در این حوزه به یکی از اولویت‌های سیاست خارجی هر کشوری تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در ایران در حوزه دیپلماتیک توجه خاصی به این موضوع نمی‌شود و پیگیری‌ها و نگرانی‌ها بیشتر از جانب رسانه‌ها یا استادان و فعالان محیط‌زیست است. به طور کلی یکی از مقولاتی که دستگاه سیاست خارجی ایران کمتر نسبت به آن فعال بوده مساله تغییرات اقلیمی است که تاثیر مستقیمی روی ماجرای آب می‌گذارد.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تست آمادگی جسمانی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.
اردبیل - فعالان حوزه محیط زیست اردبیل دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود را از شرایط نگران کننده رود ارس اعلام کرده و از معاون رئیس جمهور خواستند تا جلوی تکرار سرنوشت غم انگیزدریاچه ارومیه گرفته شود.
دیروز گزارش‌هایی درباره احتمال مصدومیت لیونل مسی هواداران آرژانتین را به شدت نگران کرده بود ولی گزارش‌های امشب حاکی است ستاره آرژانتینی امروز در تمرین تیمش شرکت کرده است.
آنفلوانزا که هرساله در ابتدای پاییز نگرانی‌های زیادی ایجاد می‌کند حالا با کم‌رنگ‌شدن کرونا بار دیگر به صدر جدول نگرانی‌های حوزه سلامت باز گشته است. آنچه وضعیت درگیری با آنفلوانزا را نگران‌کننده می‌کند مسئله کمبود دارو در کشور است.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تصمیماتی شبیه کنار گذاشتن آجورلو و انتخاب یکباره فتح‌الله در ایران چیز جدیدی نیست.
نگرانی‌ها از آماده نبودن فرودگاه اصلی دوحه برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز در آستانه جام جهانی 2022 افزایش یافته است.
در بحبوحه نگرانی‌ها درباره استفاده پنتاگون از حساب‌های جعلی در رسانه‌های اجتماعی با هدف کنترل مخاطبان خارجی، ارتش آمریکا دستور بررسی کامل عملیات‌های محرمانه جنگ روانی این کشور را صادر کرد.
از نتایج دیگر این مطالعات این بود که نشان داد، واکسن اختصاصی سویه اومیکرون یا همان واکسن برکت پلاس، همچنان قابلیت خنثی‌سازی خود را در برابر سویه ووهان نیز حفظ کرده است و لذا نگرانی‌ در خصوص کارآمدی آن در مقابل سویه‌های قبلی ویروس وجود ندارد؛ نکاتی امیدوارکننده که نویدبخش آینده‌ای روشن برای کشورمان در حوزه ساخت واکسن است.
در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ