در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز منطقه دونتسک را با گلوله‌های خوشه‌ای بمباران کردند.
افسر بازنشسته ارتش آمریکا می‌گوید افسران و نظامیان اوکراین به علت نداشتن آموزش کافی، قادر به بهره‌مندی از توانایی و قدرت بمب‌های خوشه‌ای نیستند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ضد حملات ارتش اوکراین، این کشور متحمل خسارات انسانی و تجهیزاتی فراوان شد.
یک مقام ارتش اوکراین اعلام کرد این کشور هنوز بر بخش‌هایی از شهر باخموت مسلط است.
ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی شبانه روز گذشته هدف ۳۱ حمله مختلف روسیه قرار گرفته است.
مقامات جمهوری دونتسک اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار خاک این جمهوری را بمباران کردند.
مقامات محلی منطقه دونتسک اعلام کردند نیروهای ارتش اوکراین در شبانه‌روز گذشته مناطق مسکونی این منطقه را موشک‌باران کردند.
سفیر اوکراین در لندن اعلام کرد: اگر کی‌یف آمار تلفات پس از درگیری مسلحانه با روسیه را فاش کند، این عدد وحشتناک خواهد بود.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
وزارت دفاع روسیه می گوید اوکراین قصد دارد تا ادعای سرقت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته ای چرونوبیل توسط ارتش روسیه را مطرح کند.
ارتش اوکراین برای نخستین بار از ماه سپتامبر تاکنون، تنها در یک روز نیروگاه اتمی زاپروژیا را ۱۲ بار هدف حمله و بمباران قرار داد.
مقامات محلی شهر انرهودار اعلام کردند تلاش ارتش اوکراین برای تصرف نیروگاه زاپروژیا شکست خورده و این شهر هم‌اکنون تحت حملات توپخانه‌ای ارتش اوکراین قرار دارد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ارتش اوکراین حملات علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا را بار دیگر آغاز کرده است.
منابع محلی امروز جمعه از شکست عملیات هلی برن ارتش اوکراین در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا خبر دادند.
مقامات محلی می گویند که نیروهای ارتش اوکراین در حملات اخیر به نیروگاه اتمی زاپروژیا قصد داشتند هیئت کارشناسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به گروگان بگیرند.
مقامات اوکراین روز پنجشنبه ارتش روسیه را متهم کردند که با آتش توپخانه‌ای به شهر انرهودار که نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در آن واقع شده حمله کرده است.
وزارت دفاع روسیه به دنبال بروز نگرانی هایی در خصوص حملات مکرر ارتش اوکراین به تأسیسات نیروگاه هسته ای زاپروژیا، اطمینان داد که وضعیت پرتوها هم اکنون در محدوده طبیعی قرار دارد.
ستادکل ارتش اوکراین امروز مدعی شد که ارتش روسیه حمله شدیدی در ۳ جهت در منطقه دونتسک را آغاز کرده‌ است.
نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر مناطق اطراف نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» را گلوله باران کردند؛ اقدامی که به وقوع انفجارهائی در نزدیک آن منتهی شده است.
نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر مناطق اطراف نیروگاه هسته‌ای «زاپروژیا» را گلوله باران کردند؛ اقدامی که به وقوع انفجارهائی در نزدیک آن منتهی شده است.
رسانه ها از گلوله باران دوباره نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» توسط ارتش اوکراین خبر می دهند.
رسانه ها از هدف قرار گرفتن دوباره نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» توسط ارتش اوکراین خبر می دهند.
نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب شرقی شهر انرهودار که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا محسوب می‌شود، تحت تسلط ارتش روسیه قرار دارد. نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل هم که فعال نیست، در اختیار روس‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ