مهاجم استقلال امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان تمرینات خود را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
راه‌حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما برنامه جامع اقدام مشترک صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه‌حل دیپلماتیک خواهد بود. جملات به‌کار گرفته شده در بیانیه گروه هفت دقیقا همسان با بیانیه وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در تاریخ ٢٣ آوریل ٢٠٢٣ است؛ در این بیانیه نیز برجام نه به عنوان راهکار نهایی بلکه به مثابه منبع مفید برای راهکار‌های دیپلماتیک در نظر گرفته شده بود.
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
هافبک استقلال امروز در تمرین گروهی تیمش حضور یافت تا نگرانی ها درباره وضعیت او برای دربی از بین برود.
آیا این درست است که از دست آن عصبانی شویم؟ آیا هوش مصنوعی به نسل بشر پایان می‌دهد؟ آیا این ابزار‌ها هیبت انگیز نیستند؟ این موارد تنها بخشی از پرسش‌های مطرح شده اخیر درباره هوش مصنوعی هستند فناوری‌ای که به نگرانی‌ها دامن زده است.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
پورعباس با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس قبل از پایان سال اعلام خواهد شد، گفت: ثبت نام‌های این آزمون انجام شده است، اما ثبت نام‌های جدید برای شرکت در این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان در سال آینده شروع خواهد شد بنابراین تعلیق برگزاری آزمون کاملا موقتی بود، نگرانی‌های جدید در این زمینه وجود ندارد.
اقتصاد آلمان در سه ماهه پایانی سال گذشته رشد منفی را به ثبت رساند و باعث شدت گرفتن نگرانی‌ها نسبت به بروز رکود در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا شد.
کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران مشکلی از بابت مصدومیت ندارد و تست آمادگی جسمانی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت.
علیرضا زاکانی ماه پیش از افتتاح دو کارخانه آسفالت تا پایان سال و تبدیل ۲۰۰هکتار از بوستان ولایت به بوستان فناوری خبر داد و حتی در نشست با نمایندگان مجلس اعلام کرد: «در حال آماده‌سازی دو کارخانه بزرگ ۲۵۰تنی آسفالت هستیم که تا پایان سال افتتاح می‌شود.»، اما این خبر، نگرانی‌های بسیاری در پی داشت چراکه به نظر بسیاری از کارشناسان، این کارخانه علاوه بر شرق تهران، شهر‌های پردیس، لواسان و دماوند را هم به آلودگی می‌کشاند.
احمد نوراللهی در تماسی که با نزدیکان خود داشته، نگرانی‌ها را به طور کامل برطرف کرده است. او به دوستان خود گفته که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و او می‌تواند بعد از بررسی‌های جدید خیلی زود به زمین برگردد، در بازی‌های رسمی شرکت کند و در جام جهانی هم به میدان برود
قیمت نفت دوباره به دلیل نگرانی‌های تقاضا، افزایش ذخایر و احتمال اینکه دولت بایدن تصمیم جدیدی برای استفاده از ذخایر اضطراری صادر کند، کاهش یافت.
قیمت محموله های تک گرید نفتی اسپوی (ESPO) روسیه به مقصد آسیا در پی تقاضای بالا از سوی خریداران بزرگی نظیر هند و چین و کاهش نگرانیها نسبت به تحریمهای احتمالی، از رکورد پایین اخیرش بهبود یافت.
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: در تمام دنیا رصد حساب‌های بانکی انجام می‌شود، در حالی که این موضوع در کشورمان بسیار دیر انجام شده است، از سویی این کار باعث می‌شود که بسیاری از فساد‌هایی که رخ می‌دهد مقدار آن با کاهش روبرو شود، به نوعی می‌توان گفت انجام این کار بسیار مهم این است، زیرا شفافیت را در صحنه اقتصادی حاکم می‌کند و بسیاری از اقدامات مخرب انجام نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ