نگرانی‌ها از آماده نبودن فرودگاه اصلی دوحه برای پذیرش پروازهای متعدد در یک روز در آستانه جام جهانی 2022 افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری هلال‌احمر با اشاره به افزایش بحرانی تابش اشعه فرابنفش در تهران گفت: استفاده از کرم ضد آفتاب و تمدید مرتب آن در این شرایط ضرورت دارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، این ادعا را که شرایط این تیم بحرانی است، را رد کرد.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به معنای وجود بحران در تیمش نیست.
یک تحلیلگر صهیونیست با هشدار درباره شرایط بحرانی حاکم بر نابلس و کل کرانه باختری، گفت: نتانیاهو ناتوان از مهار وضعیت کنونی است.
الفیصلی عربستان با دو شکست پیاپی به استقبال دیدار مقابل فولاد ایران رفت.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: ما باید رقم مصرف را به زیر ۵۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسانیم تا از این اوضاع خارج شویم، یعنی باید ۱۰۰ میلیون متر مکعب کمتر از میزان کنونی مصرف داشته باشیم.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام به وضعیت بحرانی افت شدید گاز در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این شرایط تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آماده کامل قرار دارند.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز با اشاره به اتفاقات اخیر وضعیت ایران را «بحرانی» خواند.
اصفهان- رئیس حوضه آبریز زاینده رود، شرایط این سد مخزنی را فوق بحرانی خواند و گفت: نمی‌توانیم برای کشت پاییزه آب توزیع کنیم.
شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه دره فرحزاد یکی از نقاط نا ایمن و آسیب خیز شهر تهران شناخته شده بود، گفت: با پیگیری قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران امروز رود دره از این حالت بحران خارج شد.
نیان الکترونیک در یک بازی یک طرفه مقابل میزبان خود یعنی شهرداری گنبد شکست خورد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بالن‌های مخابراتی برای ارائه خدمات ارتباطی در شرایط خاص و بحرانی که زیرساخت‌های ارتباطی زمینی، قطع و یا اشباع می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: شرایط آب در کشور به گونه‌ای است که همه مدیران باید خود را در شرایط بحرانی ببینند و تصمیم‌گیری‌ها بر این اساس صورت پذیرد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شدند که وقوع حوادث شبکه گازرسانی در شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.
چهار بازیکن بارسلونا در دیدارهای ملی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته‌های پیش رو داشته باشد.
چهار بازیکن بارسلونا در مقطع فیفادی مصدوم شدند تا ژاوی شرایط دشواری در هفته های بعد داشته باشد.
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران، در گفتگو با "ورزش سه" شرایط این تیم پیش از دیدار فینال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی را تشريح کرد.
فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول، از بحرانی شدن شرایط رقبای این تیم در لیگ برتر لذت می برد.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ