شاید برایتان جالب باشد که بدانید مصرف روزانه و مرتب جوانه گندم به رفع کم خوابی، بی خوابی و همچنین تقویت حافظه کمک می‌کند. اگر یک قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه را هر روز صبح ناشتا به صورت خوب جویده و فرو دهید تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
براساس مطالعات، غذا‌های غنی از لیکوپن، یک رنگدانه گیاهی با خواص آنتی‌اکسیدانی، می‌تواند شدت آفتاب‌سوختگی را کاهش دهد و باعث افزایش رطوبت و خاصیت ارتجاعی پوست شود. همچنین مطالعات نشان داده است که خوردن گوجه‌فرنگی پخته‌شده در روغن زیتون ممکن است جذب لیکوپن را در پوست افزایش دهد.
مشکلات در صحبت کردن کودک باید توسط تیم متخصص شنوایی سنجی، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و در ادامه حمایت‌های گفتار درمان انجام شود. همچنین مشکلات آناتومیکی مثل شکاف کام هم توسط جراحان پلاستیک، کودکان و یا گوش و حلق و بینی انجام می‌شود.
از ریحان به عنوان گیاهان دارویی، ادویه‌ای و همچنین به عنوان سبزی تازه استفاده می‌شود.
خواص میوه‌های فصل تابستان به قدری ارزشمند است که خوردن آن‌ها را نباید از دست داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تساوی 4-4 مقابل گروتر فورث را یک "نتیجه تماشایی" ارزیابی می‌کند.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
اگر دلتان می‌خواهد باغبانی و کاشت گل و گیاه را امتحان کنید؛ کاشت نعناع و ریحان برای شروع کار عالی است.
کرم کارامل (کاستارد کاراملی) یک دسر کاستارد فرانسوی با کارامل است که به طور سنتی با تخم مرغ و لبنیات درست می‌شود. اما شاید شما وگان باشید و دوست داشته باشید این دسر خوشمزه را به صورت گیاهی مصرف کنید بنابراین ما دستور تهیه نسخه گیاهی این دسر خوشمزه را برای شما آماده کرده‌ایم امیدواریم آن را آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
دختر فریب خورده می‌‌گوید: نوبت من که شد اول پول خواست بعد گفت بگو مشکلت چیست، تا مشکلم را گفتم یک کتاب کهنه بازکرد و گفت طلسمی در بخت تو می‌بینم که فقط با صیغه موقت حل می‌شود، بعد هم گفت اگر این طلسم از تو به آن مرد وارد شود من گناه کرده‌ام برای همین بهتر است صیغه خودم شوی..
گل‌های ساعتی مواضع دفاعی خاصی را در برابر پروانه‌هایی که روی برگ‌هایشان تخم گذاشته‌اند اتخاذ می‌کنند. پروانه‌های ماده تمایل چندانی ندارند که تخم‌هایشان را روی گل‌های ساعتی‌ای که قبل از آن، روی آن‌ها تخم‌ریزی شده، بریزند. چون در آن صورت فرزندان‌شان غذای زیادی برای خوردن نخواهند داشت.
کنگر طبیعتی گرم و خشک دارد و به همین علت آن را با ماست نیز می‌خورند و در ضمن برای آن دسته از افرادی که گرم‌مزاج هستند، خوردن آن توصیه می‌شود.
کلم، میکروب‌کش است و ویروس‌ها و باکتری‌های مولد بیماری‌های عفونی را از بین می‌برد. مصرف سبزی‌های این خانواده جلوی ابتلا به سرطان ریه را می‌گیرد. اگر هفته‌ای یک‌بار از این خانواده مصرف کنید خطر ابتلا به این سرطان را در خانواده‌تان کم می‌کنید.
گیاه خوردن حیوانات امری نرمال در حیات وحش است اما اینکه یک حیوان علاقه خاصی به خوردن گیاه کاکتوس داشته باشد، قطعاً عجیب است.
با توجه به قرار گرفتن در فصل رویش گیاهان و بارندگی‌های اخیر امکان افزایش گیاهان سمی از جمله قارچ‌های سمی در جنگل‌ها وجود دارد که طی سالیان گذشته قربانیان زیادی داشته است بنابراین به دلیل عدم تشخیص قارچ‌های سمی از غیرسمی، مردم از لمس فیزیکی و یا چشیدن آن‌ها بپرهیزند.
این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: معمولا از میوه‌های خیس خورده کهورک در آب برای درمان بعضی بیماری‌های کلیوی و ادراری استفاده همچنین میوه و ریشه گیاه بصورت پودر شده برای زخم‌ها بکار می‌برند.
بادمجان لاپلو غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است که اگر شما هم طرفدار پلو‌های قاطی هستید می‌توانید از خوردن آن لذت ببرید.
کم پیش می‌آید سالمندی را بشناسید که روزانه قرص مصرف نکند. این قرص‌ها از مکمل‌ها تا دارو‌های تجویزی برای بیماری‌ها متفاوت هستند، اما معمولا کمتر سالمندی به این نکته توجه می‌کند که این قرص‌ها را نباید با مایعاتی، چون مواد کافئین دار، آب میوه، شیر و... خورد و بهتر است حتما با آب مصرف شوند. در ادامه به بررسی نوشیدنی‌های مجاز و غیرمجاز برای مصرف قرص‌ها می‌پردازیم.
با خوردن روزانه مرغ، ممکن است مواد مغذی کلیدی را از دست بدهید. سایر منابع پروتئین، اعم از حیوانی و گیاهی، تعداد بی‌شماری از مواد مغذی دیگر را در رژیم غذایی فراهم می‌کنند، به همین دلیل مهم است که برنامه غذایی متنوعی داشته باشید.
خورش گوجه بادمجان یکی از خورشت‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که می‌توانید آن را بدون گوشت تهیه کنید و از خوردن این خورش خوشمزه لذت ببرید.
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
غذایی که می‌خوریم، علاوه بر حفظ سلامتی بدن، تأثیر زیادی در حفظ زیبایی ما دارد. خوردن انواع گوناگون میوه‌ها، سبزیجات و غلات سبوس‌دار، یک مجموعه کامل از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی را داراست که در حفظ سلامت پوست، چشم‌ها، لثه‌ها، ناخن‌ها و مو‌ها در وضعیت خوب نقش کلیدی دارند.
تصویری که از زن در سینما- نه تنها سینمای ایران و بلکه سینمای جهان- ارائه می‌شود با همه تفاوت‌های نسبی و تضاد‌های گاه و بی‌گاهی که دارد از یک مدل معمولی و دستمالی شده همیشگی پیروی می‌کند: تصویری نه مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی و اسلامی که در زن مستتر و فطری است بلکه نمایه‌ای الکن و ابتر از چیز‌هایی که سالهاست به خورد مخاطب داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ