این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: معمولا از میوه‌های خیس خورده کهورک در آب برای درمان بعضی بیماری‌های کلیوی و ادراری استفاده همچنین میوه و ریشه گیاه بصورت پودر شده برای زخم‌ها بکار می‌برند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این ویدئوی جالب و تماشایی می توانید فرایند کاشت درخت هلو در خانه از طریق هسته میوه را به سادگی یاد بگیرید.
یکی از راحت‌ترین روش‌های برش هندوانه یا میوه‌هایی از این دست، این است که آن را به چهار قسمت تقسیم کرده و به فاصله‌ی یک سانتی‌متر برش بزنید. سپس بسته به سلیقه‌ی خود روی تخته یا ظرف مناسب بچینید.
ویدئویی از یک درخت عجیب را که پشه تولید می‌کند ببینید.
در مورد آب هندوانه اگر قصد نوشیدن آن را دارید سعی کنید به جای دستگاه آبمیوه گیری آن را در مخلوط کن درست کنید. لذت بردن از هندوانه به شکل میوه یا مایع چند بار در هفته برای بهره مندی کامل از تمام فواید سلامتی آن بسیار مفید است.
مربای چند میوه را می‌توانید متناسب با ذائقه خودتان و یا میوه‌هایی که در دسترس‌تان است با ترکیبات متفاوتی درست کنید.
موز چهارمین محصول کشاورزی جهان، این میوه خوشمزه را قاتل پدر می نامند زیرا پس از برداشت درختش را قطع می کنند تا درختان نزدیک دیگر رشد کنند.
افزایش بی‌حساب‌وکتاب اجاره‌بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت‌ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم‌انتظار تحقق وعده دولت و خانه‌دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.
خواص آووکادو سبب شده است تا این میوه راه ورود خود را به صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی یافته و نقش مهمی در بین مواد اولیه محصولات این حوزه ایفا نماید. این میوه که در بسیاری از مناطق دنیا نیز برداشت نشده و به عنوان یک میوه وارداتی شناخته می‌شود و خواص اعجاز انگیزی دارد.
این میوه پر خاصیت در هند به سافدا معروف است، انبه با پسته و بادام هندی هم‌خانواده است و ۱۰۰۰ نوع مختلف دارد.
این روز‌ها فصل رسیدن میوه ازگیل است و بی‌شک شما این میوه را در بازار میوه دیده و تهیه کرده‌اید. در شمال این میوه به وفور یافت می‌شود، برای همین شمالی‌ها با این میوه مربا هم درست می‌کنند که برای صبحانه بسیار مقوی و خوشمزه است.
یکی از خائنانه‌ترین جنبه‌های درخت مانچینیل درخت مرگ، میوه فریبنده آن است. این میوه‌ها که شبیه سیب‌های سبز کوچک هستند، رهگذران ناآگاه را جذب می‌کنند، غافل از خطری که در درون وجود دارد. مصرف میوه مانچینیل می‌تواند منجر به درد طاقت فرسا، احساس سوزش، استفراغ و عوارض بالقوه تهدید کننده زندگی شود.
با اینکه این روز‌ها پرتقال دیگر میوه فصل پاییز و زمستان نیست و همه فصل‌ها می‌توان پرتقال خورد، ولی پرتقال فصل، آن هم از نوع غیروارداتی طعم و مزه خاصی دارد.
جوز هندی ادویه‌ای محبوب و خوش عطر است که از درخت همیشه سبز جوز بویا به دست می‌آید. این ادویه در واقع از دانه سخت و عطرآگین این درخت گلدار تهیه می‌شود و به صورت آسیاب شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
فلفل سیاه گیاه رونده گل دهنده‌ای از خانواده فلفل‌سیاهیان، که برای میوه آن کشت می‌شود، که معمولاً به صورت خشک به عنوان ادویه و چاشنی استفاده می‌شود.
با فرا رسیدن فصل بهار، فصل فروش گوجه سبز‌های خوشمزه و ترش فرا می‌رسد و شما می‌توانید علاوه بر مصرف خام این میوه خوشمزه، در انواع غذا‌ها یا دسر‌ها از آن استفاده کنید.
سیب‌ها منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان‌های فوق العاده - پلی فنول و فلاونوئید‌ها - هستند که برای سلامتی قلب مفید می‌باشند. علاوه بر این، آن‌ها بدن شما را با پتاسیم، یک ماده معدنی مهم که برای قلب بسیار مهم است، غنی می‌کنند. بنابراین، مصرف یک وعده آب سیب به طور روزانه درست کار کردن قلب را تضمین می‌کند.
بعضی عادات غذایی هستند که ممکن است غلط یا درست باشند، مثل خوردن میوه بعد از صرف غذا که مخالفان و موافقانی دارد.
علاقه نشان ندادن بچه‌ها به خوردن میوه و آبمیوه از جمله معضلات پدر و مادرهاست؛ در حالی که شما می‌توانید میوه‌ها و آبمیوه‌ها را در قالب بستنی یخی به خوردشان بدهید.
میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته است که به ریشه راه دارد و به آن ارتباط پیدا کرده؛ این میوه باقی می‌ماند و شیرین می‌گردد، اما اگر شاخه شکست و به ریشه و اصول آن درخت مرتبط نبود، آن میوه بعد از مدتی خشک می‌شود و از بین می‌رود؛ حال اگر نماز و روزه ما هم بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست؛ این عمل برای ما خواهد ماند، اما اگر عبادت ما از روی شک باشد و پشتوانه آن نیز یقین بر خاسته از اصول دین نباشد، آن عمل از بین خواهد رفت.
یک پرفسور هنرمند به اسم «سام ون آکن» از دانشگاه «سیراکیوز» که عاشق هنر هست و در گیاه‌شناسی هم به اندازه کافی تبحر داره موفق به پدید آوردن این درخت شگفت انگیز شده است. این درخت ۴۰ نوع میوه تولید می‌کنه و از تیر تا مهر میوه دارد.
به نظر می‌رسد که خواص سیب درختی به سلول‌های عصبی کمک می‌کند تا زنده بمانند و به عملکرد خود ادامه دهند؛ بنابراین ممکن است با مهار مرگ نورون‌های مرتبط با افزایش سن به این روند کمک کند.
به‌دلیل بافت کوهستانی در قسمت شمالی شهر تهران، روستاهایی که در این مناطق هستند، آب و هوایی بسیار پاکیزه و عالی دارند. روستای وردیج نیز در امتداد مسیر روستای وردیج قرار دارد و مملو از باغ‌های پر درخت میوه است.
دیشب، مرد جانبازی که ساکن خیابان فلاح است و هر وقت حالش خوب باشد، با همسر و فرزندش، چند ظرف یک‌بارمصرف غذا، از غذایی که در خانه شان درست کرده‌اند، چند عدد میوه و چند تکه لباس به دست می‌گیرند و می‌روند سراغ کارتن خواب‌هایی که کسی آن‌ها را نمی‌بیند، به من می‌گفت: «به مردم بگو این شبای سرد که با ماشینشون میرن بیرون، چند تا بسته نون و خرما با یک فلاسک آب جوش و چای همراه ببرن. اگه کارتن‌خوابا رو دیدن، به هر کدوم یه لیوان چای داغ و یه لقمه نون و خرما بدن.»
مصرف میوه‌ها در زمان درست باعث سم زدایی بدن، افزایش انرژی، کاهش وزن و فواید بسیار دیگری خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ