رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کول پالمر، وینگر 21 ساله منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن دیدار سوپرجام اروپا انتخاب شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
خشم رونالدو از نگرفتن جایزه بهترین بازیکن فینال
آنتونی گوردون، مهاجم تیم ملی انگلیس، به عنوان بهترین بازیکن یورو زیر ۲۱ ساله‌ها انتخاب شد.
جایزه بهترین مربی کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۲۲ به محمد بنا اهدا شد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را از اتحادیه مطبوعات خارجی این کشور دریافت کرد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا متعجب نشده است.
الکس پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال برای دومین سال متوالی در حالی روی سن آمد که متن خاصی آماده نکرده بود.
بهترین بازیکن یکی از مسابقات لیگ فوتبال زامبیا ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
جایزه بازیکن دربی در زامبیا، جنجال گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به راه انداخت.
کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین دیدار آرژانتین - کرواسی درخواست کرد که این جایزه به یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش اهدا شود.
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، معتقد است که جایزه بهترین بازیکن بازی برابر کرواسی باید به جولین آلوارز می‌رسید.
سومین جایزه بهترین بازیکن برای مسی: شب خیلی سختی بود
ستاره خط دفاعی کرواسی اصلی‌ترین بخت کسب جایزه برترین بازیکن جوان جام جهانی از نگاه آ.اس است.
گلزن تعویضی تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل ولز انتخاب شد.
هافبک بلژیکی پس از برد مقابل کانادا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد اما به اذعان خودش عملکرد خوبی نداشته و از دریافت این جایزه متعجب شده است.
دروازه بان سعودی ها که در این مسابقه چهار بار دروازه‌اش باز شد، جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفت. با دخالت کمک داور ویدیویی، سه گل از چهار گلی که کاپیتان عربستان خورد، آفساید اعلان شد
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
جایزه بهترین دروازه‌بان فصل گذشته، موسوم به جایزه یاشین، به تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی رئال مادرید تعلق گرفت.
در مراسم توپ طلا که در پاریس آغاز شده است اولین جایزه به گاوی، ستاره جوان بارسا رسید و او جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال دریافت کرد.
ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا معتقد است که اگر ده بار دیگر با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.
پیش از این نیز «قهرمان» برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی از سوی هیئت ملی نقد آمریکا شده بود. فیلم‌های «ماشین من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «بدترین آدم دنیا» دیگر کاندیداهای این بخش از سوى انجمن منتقدان هالیوود هستند.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ