الکس پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال برای دومین سال متوالی در حالی روی سن آمد که متن خاصی آماده نکرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ در حرکتی که نشان از تلاش او برای تثبیت اقتدارش در منچستریونایتد دارد خواهان کم شدن برنامه‌های تبلیغاتی در تور آمریکا و توجه بیشتر به تمرین‌ها شد.
باشگاه النصر عربستان با انتشار تصاویری از نهایی شدن انتقال الکس تلس به تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.
انتقال الکس کویادو از بارسلونا به رئال بتیس قطعی شده و این قطعا باعث خوشحالی ژاوی خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فاش کرد که بعد از کسب سه گانه قهرمانی پیام تبریکی از سر الکس فرگوسن دریافت کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از فتح جام حذفی انگلیس در حال حرکت به سمت جایگاه اهدای جام با سر الکس فرگوسن دست داد تا خاطره تقابل‌های جذاب آنها در گذشته زنده شود.
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.
شهروز سخنوری معروف به الکس در پرونده سیاه خود کلکسیونی از جرایم را به همراه داشت. فردی که زنان را به کشورهای منطقه قاچاق می‌کرد.
باشگاه پرسپولیس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید سر الکس فرگوسن از او خواسته بود منصوب شدنش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ را مخفی نگه دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با پیروزی امشب تیمش مقابل سلتیک از رکورد سر الکس فرگوسن پیشی گرفت تا بیشترین پیروزی در تاریخ چمپیونزلیگ را به نام خود ثبت کند.
دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد می‌گوید برای قضاوت درباره حرکت رونالدو در بازی دیشب مقابل تاتنهام زود است و شاید ترک ورزشگاه توسط او علتی داشته باشد.
واکنش سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به عملکرد ضعیف تیم سابقش در دربی امشب شهر منچستر خبرساز شده است.
رقابت برای قرارگرفتن در لیست نهایی مسافران ایران در جام جهانی به اوج خودش رسیده است.
از نظر الساندرو دل پیه‌رو، اسطوره فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا بهترین مربیان حال حاضر دنیا هستند.
الکس یا همان شهروز سخنوری، متهمی است که فعالیت‌هایش سه سال از سوی مراجع قضائی و انتظامی رصد می‌شد. فردی که به همراه مادر و دختری به نام مانلی اقدام به شناسایی دختران، بهره کشی جنسی و در نهایت قاچاق آن‌ها می‌کرد.
شهروز سخنوری ملقب به الکس، متهمی است که به اتهام سرکردگی شبکه فساد به اعدام محکوم شده است، فردی که تا دهه ۹۰ مقیم آمریکا بود اما پس از آن ریپورت شد.
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت مسائلی همچون پرونده‌های میلاد حاتمی، هواپیمای اوکراینی، بابک زنجانی، الکس، قاتل افغانستانی و شکایت حسن خمینی از دهباشی صحبت کرد.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شده بودند، به اعدام محکوم شد
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ این روزها ابهت سالها قبل خود را از دست داده‌اند و علت عدم موفقیت یونایتد در جذب بازیکنان بزرگ چیزی جز این نیست.
راز کارگران بیهوش در کارواش ها!
همه در انتظار رزرو بلیت نوری به مقصد تهران هستند تا این سرمربی به زودی کار خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.
شرط عجیب الکس نوری برای سرمربیگری استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ