در مراسم توپ طلا که در پاریس آغاز شده است اولین جایزه به گاوی، ستاره جوان بارسا رسید و او جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین دوره مسابقات تنیس جایزه بزرگ دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
نوبو کاواکامی، موسس شرکت رسانه‌ای و مخابراتی ژاپنی DWANGO جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اولین نفری که موفق به نوشتن مقاله‌ای که نشان‌دهنده نقض ذاتی اثبات موچیزوکی شود، تعیین کرده است.
آنتونی گوردون، مهاجم تیم ملی انگلیس، به عنوان بهترین بازیکن یورو زیر ۲۱ ساله‌ها انتخاب شد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک، جایزه 100 بازی ملی برای این تیم را امشب دریافت کرد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا وزن‌کشی کرد اما وزنه نزد و به این ترتیب اولین مسابقه گزینشی المپیک خود را پشت سر گذاشت.
مهدی طارمی به جایزه انفرادی ارزشمندی در پرتغال رسید و برای اولین بار به عنوان آقای گلی این لیگ معرف شد.
قایقران ایران با انتقاد تند از شورای شهر و شهرداری محمدشهر کرج، گفت: این همه تلاش کردم تا با قوری و کتری مسخره‌ام کنند؟
در اولین همایش سراسری صد برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، ایرانسل موفق به دریافت جایزه «برند برتر ملی در حوزه فناوری‌اطلاعات و ارتباطات» شد.
شاید هرگاه صحبت از یک نخبه ریاضی و یا دانشگاه هاروارد می‌شود، به یاد زنده‌یاد مریم میرزاخانی بیفتیم. میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه «استنفورد» بود. او در سال ۲۰۱۴ به دلیل کنش‌گری در زمینه «دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضا‌های پیمانه‌ای آن‌ها» برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی اولین زن و ایرانی برنده مدال فیلدز است.
با اینکه «وو» نمی‌توانست پس از مرگش این جایزه را دریافت کند، اما سرانجام تحقیقات اولیه او، به لطف مورخانی مانند سیلوا، دیده شد و به عنوان بخش مهمی از تاریخ درهم تنیدگی ثبت شد. شاید جامعه روایت قهرمانان یا اسطوره‌ها را به تنهایی دوست داشته باشد، اما با نگاهی دقیق می‌توانیم بفهمیم که علم درست همانند خود در هم تنیدگی، خارق‌العاده است و اساسا به ارتباطات وابسته است.
این فیلم پس از اولین حضور جهانی خود در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم  ونیز، نمایش خود را در فستیوال‌های تورنتو، بوسان، هامبورگ، آسیاپاسفیک، سائوپائولو، لیسبون، گوتنبرگ، اوراسیا، ژنو و … ادامه داد تا در سال آینده به اکران جهانی درآید.
مکس ورشتاپن راننده هلندی ردبول، در اولین دور مسابقات فرمول یک قهرمانی فصل، جایزه بزرگ بحرین، قهرمان شد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
کریستیانو رونالدو جایزه بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ حرفه ای عربستان را از آن خود کرد.
دبیر ستاد ملی جمعیت از برگزاری اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.
دبیر ستاد ملی جمعیت از برگزاری اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد.
مهدی طارمی توانست جایزه بهترین بازیکن ماه های نوامبر و دسامبر را از اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای پرتغال دریافت کند.
استرالیا از امروز میزبان اولین گرند اسلم تنیس در سال جدید خواهد بود.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل انتخاب شد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد.
سادیو مانه در مراسم توپ طلا جایزه جدید سوکراتس که به بازیکنی که بیشترین فعالیت‌های اجتماعی و خیریه را داشته اهدا می‌شود را دریافت کرد.
فرانس فوتبال امشب فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در آن نامی از دو ستاره پاری سن ژرمن دیده نمی‌شود.
فرانس فوتبال تا دقایقی دیگر فهرست نامزدهای دریافت توپ طلای 2022 را که برای اولین در تاریخ جدیدی برگزاری می‌شود را اعلام می‌کند.
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ