جایزه بهترین مربی کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۲۲ به محمد بنا اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه فوتبال اروپا لیست سه نفره نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال قاره سبز منتشر کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی جایزه بهترین سرمربی فصل را به دست آورد.
لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، به عنوان بهترین ورزشکار خارجی ایتالیا انتخاب شد و جایزه خود را از اتحادیه مطبوعات خارجی این کشور دریافت کرد.
مربیان متفاوتی از همین حالا گزینه دریافت جایزه بهترین مربی سال فوتبال انگلیس هستند و رقابت جذابی در این زمینه جریان دارد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا متعجب نشده است.
در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا، موفقیت بزرگ تیمش را حاصل تلاش همه بازیکنان تیمش دانست.
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که این تیم را قهرمان جام جهانی 2022 کرد، جایزه بهترین مربی مراسم دِ بِست را دریافت کرد.
فیفا دقایقی پیش نامزدهای بهترین مربی سال را در دو حوزه فوتبال مردان و زنان معرفی کرد. در هر حوزه سه نامزد معرفی شده که از بین آنها یک نفر جایزه مربی سال جایزه بیست فیفا را دریافت می‌کند.
سرمربی ناپولی برنده جایزه بهترین مربی ماه ژانویه 2023 سری آ شد.
میکل آرتتا بهترین مربی ماه ژانویه لیگ برتر شد و مارکوس رشفورد نیز عنوان بهترین بازیکن این ماه را از آن خود کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
سومین جایزه بهترین بازیکن برای مسی: شب خیلی سختی بود
دروازه بان سعودی ها که در این مسابقه چهار بار دروازه‌اش باز شد، جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفت. با دخالت کمک داور ویدیویی، سه گل از چهار گلی که کاپیتان عربستان خورد، آفساید اعلان شد
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
جایزه بهترین دروازه‌بان فصل گذشته، موسوم به جایزه یاشین، به تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی رئال مادرید تعلق گرفت.
برترین‌های سال ۲۰۲۲ فوتبال اروپا در شهر استانبول معرفی شدند که مطابق انتظار جایزه بهترین سرمربی و بازیکن به کارلو آنچلوتی و کریم بنزما رسید.
پیش از این نیز «قهرمان» برنده دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی از سوی هیئت ملی نقد آمریکا شده بود. فیلم‌های «ماشین من را بران»، «فرار»، «دست خدا» و «بدترین آدم دنیا» دیگر کاندیداهای این بخش از سوى انجمن منتقدان هالیوود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ