کول پالمر، وینگر 21 ساله منچسترسیتی، به عنوان بهترین بازیکن دیدار سوپرجام اروپا انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که کول پالمر، ستاره جوان تیمش را به تیم دیگری قرض نمی دهد.
پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.
اندی کول معتقد است سیاست خرید مهاجمان بالای 30 سال در منچستریونایتد جواب نمی دهد و باید در این مورد بازنگری شود.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید نگران است که سندروم فصل دوم گریبانگیر اریک تن‌هاخ شود.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
جو کول با تمجید از درخشش مارکوس رشفورد می‌گوید او باید در مسابقات یورو به عنوان بازیکن ثابت ترکیب اصلی بازی کند.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید این که ارلینگ هالند رکوردش را شکسته برایش هیچ اهمیتی ندارد.
زهرا علی هاشم: «شوهرم کارگر بود. خرج زندگی را در می‌آورد؛ ولی مدت‌هاست که به سرطان پوست و دیابت مبتلا شده است. او دیگر توانایی کار کردن ندارد و من؛ زنی که ۵۰ ساله است بچه ۲ ساله‌ام را به کولم می‌بندم و آشغال‌های جنگل را جمع می‌کنم.»
جو کول، ستاره سابق چلسی، معتقد است که اریک تن‌هاخ باید داوید دخیا را بفروشد تا بتواند منچستریونایتد را یک سطح بالاتر ببرد.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
ایذه- وزیر کشور و معاون صنایع‌دستی کشور و نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی با حضور در شهرستان ایذه از منطقه تاریخی «کول فرح» این شهرستان بازدید کردند.
جو کول، مهاجم سابق چلسی، معتقد است که ارلینگ هالند روز به روز بهتر و کامل‌تر می‌شود.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
اندی کول، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که جدایی کریستیانو رونالدو هیچ تاثیری روی درخشش مارکوس رشفورد نداشته است.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره مقایسه او با داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول واکنشی تند نشان داد و خبرساز شد.
اثبات اینکه موش‌ها به یکی از دردسر‌های جدی شهروندان تبدیل شده و تقریبا هر نقطه‌ای از شهر سر و کله این مزاحمان پیدا می‌شود، کار دشواری نیست. کافی‌ست هنگام عبور از کنار جوی‌ها، کانال‌های آب و یا اطراف سطل‌های زباله چشم تیز کنید و موش‌هایی که در پی غذا از سر و کول هم بالا می‌روند را ببینید. هر جا که حرفی از موش و جانوران موذی به میان می‌آید، رد پای زباله هم دیده می‌شود. زباله‌ها، یکی از منابع غذایی اصلی این جانواران موذی هستند و در زاد و ولد و افزایش جمعیت این مزاحمان دردسرساز نقش به سزایی دارند.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری جدید تهویه هوا برای خنک کردن بازیکنان و هزاران هوادار در آب و هوای بیابانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: روز جمعه دو کوهنورد اراکی برای صعود به قله اشترانکوه از راه پرفراز و نشیب و خطرناکی کوهپیمایی را شروع کردند. این در حالی است که به دلیل شرایط جوی نامناسب و همراه نداشتن امکانات کوهپیمایی در مسیری منتهی به قله کول جنو گرفتار شدند.
کولبر، سوخت‌بر، بدوک؛ این‌ها لقب مردمی است که چاره دیگری برای امرار معاش ندارند جز اینکه در صعب‌العبورترین معابر، ده‌ها کیلو گردو و پوشاک و یخچال ۲۲۰ کیلویی را به کول بسته یا هزاران لیتر گازوییل و بنزین را در صندوق ماشین‌ها و موتوسیکلت‌های‌شان بار بزنند به امید‌آنکه اختلاف چند صد هزار تومانی «اینور مرز و آنور مرز» نان خانواده را تامین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ