«هادی جمعان» به دلیل همکاری برای یافتن و جمع آوری اجساد کشته شدگان جنگ یمن و کمک به خانواده‌های یمنی برای شناسایی اجساد عزیزان‌شان در کشوری که به دلیل سال‌ها درگیری در جنگ آسیب دیده مورد تقدیر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
یکی از مسئولان نظامی صهیونیست فاش کرد که ماموریت پهپاد شکارشده توسط مبارزان مقاومت در غزه محرمانه بوده است.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
مهاجم سابق هوادار بعد از گذراندن فصلی نسبتا موفق همراه این تیم لیگ 23 را در خط حمله ذوب آهن توپ می زند.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
دبیر کل اتحادیه عرب به آمریکا رفته و قرار است که با وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل دارای اهمیت مشترک در حوزه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی رایزنی کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، هفته آینده با کایل واکر جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا درباره آینده‌اش با او صحبت کند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اصرار هواداران برای پی بردن به سرنوشت علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
امید قالیباف، سخنگو وزارت صمت در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: ماموریت یک‌ساله من به عنوان سخنگوی وزارت صمت پایان یافت.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
پپ گواردیولا معتقد است او هم مثل مسی ماموریت اصلی‌ای که باید انجام می داد را به بهترین شکل تمام کرد.
سرمربی مس رفسنجان به صورت تلویحی اعلام کرد که در پایان فصل صندلی سرمربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.
مربی اسپانیایی مس کرمان در جملاتی جالب نسبت به اتفاقات رقم خورده در دیدار با استقلال واکنش نشان داد.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعلام کرد ماموریت وی در این تیم به پایان رسیده و از هدایت لاله‌های نارنجی کناره‌گیری می‌کند.
غلامحسین کرباسچی، درمورد صحبت‌های اخیر وزیر ارشاد گفت: من خبر ندارم آقای وزیر ارشاد از چه کسی پیگیری کرده است، چون از ما تا به حال نه به صورت کتبی و نه شفاهی درخواستی نکرده است. اگر هم مدرکی بخواهند یک نامه ماموریت، هزینه بلیت برای تهیه گزارش در سقز و نوار صوتی است که الهه محمدی به روزنامه تحویل داده است.
حسن رنگرز بعد از قبول کردن سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران کنار رفت.
اکبر میثاقیان در سن 69 سالگی استراتژی جدیدی را برای خود تعریف کرده است. هدایت تیم داماش گیلان به لیگ برتر و خداحافظی با دنیای مربیگری.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
روبرت پریچ کومشیچ در ماه مارس با تصمیم مشکلی مواجه شد اما کاملا مطمئن بود که چه برنامه‌ای دارد: ماموریتم مشخص بود: می‌خواستم مادرم درمان شود. برایم بقیه چیزها مهم نبودند یا بهتر بگویم که کاملا بی اهمیت بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ