رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
فاینورد به رسم قدیمی بازیکنان جدیدش را به طرفداران معرفی کرد.
استون ویلا می‌خواهد فدریکو کیه‌زا را از یوونتوس بخرد اما مدیران این باشگاه می‌دانند که راضی کردن ستاره ایتالیایی کار دشواری است.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
صنعت نفت آبادان امروز برای ماندن در لیگ فقط باید امتیاز بگیرد؛ باختن برای آن‌ها مساوی است با مرگ.
رئال مادرید امشب کار دشواری برای عبور از سد منچسترسیتی و صعود به فینال لیگ قهرمانان در پیش دارد.
ارلینگ هالند به 6 گل دیگر در لیگ قهرمانان نیاز دارد تا از رکورد گلزنی رونالدو در یک فصل لیگ قهرمانان پیشی بگیرد.
صنعت نفت آبادان پس از تغییرات روی نیمکت خود شرایط نسبتا خوبی برای بقا در لیگ پیدا کردند.
میکل آرتتا و سومین تساوی متوالی در مسیر کورس قهرمانی؛ این بدترین اتفاقی بود که امشب آرسنال تجربه کرد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
فرمانده نیروهای زمینی ارتش اوکراین در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره شکست مقاومت شهر کلیدی «باخموت»، برای بالا بردن روحیه سربازان و ارائه تاکتیک‌های راهبردی به این منطقه سفر کرد!
شاگردان مورایس برای شکست طلسم هشت ساله نبردن فولاد در اهواز به این شهر سفر کردند.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در آغاز ماموریتی سخت برای خارج کردن تیم جنوبی از انتهای جدول قرار دارد.
یحیی گل‌محمدی شانس این را خواهد داشت تا با پیروزی در دیدار جام حذفی 290 امتیازی شود.
تیم سایپا در آستانه دیدار با شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ یک از فدراسیون فوتبال درخواست کرده آزمایش دوپینگ از بازیکنان دو تیم بعمل آید.
آندری لونین، دروازه بان اوکراینی رئال، امشب به دلیل مصدومیت تیبو کورتوا، از ابتدا برابر ختافه بازی خواهد کرد. او هرگز نتوانسته در رئال دروازه‌اش را بسته نگه دارد.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.
معاون هماهنگ کنند ارتش گفت: استکبار جهانی گمان می‌کرد که طی کردن چند هزار کیلومتر مأموریت برای ایرانی‌ها در دریا غیرممکن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ